dc.contributor.advisor |
Pavelka, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Jasenský, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:20Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:20Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42618
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vztahem umění a reklamy v konkrétní kauze Andy Warhol Edition Bottle, která představuje transfer původního uměleckého díla umělce Andyho Warhola do reklamního produktu švédské společnosti Absolut. Společnost Absolut vyrábí celosvětově známou vodku a je proslulá svou ikonickou lahví i neotřelými reklamními kampaněmi. Teoreticko-metodologická část práce na základě odborné literatury vytváří teoretický rámec zkoumané problematiky, na který navazuje část analyticko-interpretační obsahovou analýzou dokumentů. Hledá souvislost mezi životem a tvorbu Andyho Warhola a marketingovými strategiemi společnosti Absolut. Dále analyzuje transfer uměleckého díla do reklamního produktu a v závěru odpovídá na stanovené výzkumné otázky. |
|
dc.format |
70 s. (108 225 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Absolut vodka
|
cs |
dc.subject |
reklamní produkt
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
obal zboží
|
cs |
dc.subject |
reklamní design
|
cs |
dc.subject |
estetické hodnoty a normy
|
cs |
dc.subject |
Andy Warhol
|
cs |
dc.subject |
pop-art
|
cs |
dc.subject |
reklamní produkt jako umělecké dílo
|
cs |
dc.subject |
umělecký transfer
|
cs |
dc.subject |
Absolut vodka
|
en |
dc.subject |
advertising product
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
marketing communication strategy
|
en |
dc.subject |
packaging of goods
|
en |
dc.subject |
advertising design
|
en |
dc.subject |
aesthetic values and standards
|
en |
dc.subject |
Andy Warhol
|
en |
dc.subject |
pop-art
|
en |
dc.subject |
advertising product as a work of art
|
en |
dc.subject |
artistic transfer
|
en |
dc.title |
Umění v reklamě: Kauza Andy Warhol Edition Bottle |
|
dc.title.alternative |
Art in Advertising: Andy Warhol Edition Bottle Case |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the relationship of art and advertising in a particular case of Andy Warhol Edition Bottle, which represents the transfer of the original artwork of the artist Andy Warhol to the advertising product of the Swedish company Absolut. Absolut produces world-famous vodka and is renowned for its iconic bottle and novelty advertising campaigns. The theoretical-metodological part of the work on the basis of specialized liter-ature creates the theoretical frame of the studied subject, which is followed by the analyti-cal-interpretive part with content analysis of documents. It seeks a connection between Andy Warhol's life and work and Absolut's marketing strategies. It further analyses the transfer of the artwork into the advertising product and in the end answers the research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50586
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|