Chování spotřebitelů při výběru mikro půjčky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Vašíček, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42610
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o chování spotřebitelů při nákupu mikro půjčky. Teoretická část definuje pojem mikro půjčka a nalézá teoretická východiska ke spotřebitelskému chování a k nákupnímu rozhodovacímu procesu. V rámci praktická části je realizován vlastní primární výzkum, složený z dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů. Dotazníkové šetření mapuje chování spotřebitelů při nákupu mikro půjčky a strukturované rozhovory zjištěné chování vysvětlují a zasazují do kontextu. Výstupem práce je shrnutí a vyvození závěrů ze zjištěných informací a návrh edukační kampaně, která má za cíl v pozitivním smyslu ovlivnit chování spotřebitelů při výběru mikro půjčky. |
|
dc.format |
65 s. (76 445 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces při nákupu
|
cs |
dc.subject |
mikro půjčka
|
cs |
dc.subject |
půjčka
|
cs |
dc.subject |
finanční služby
|
cs |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
buying behavior
|
en |
dc.subject |
purchasing decision process
|
en |
dc.subject |
micro loan
|
en |
dc.subject |
loan
|
en |
dc.subject |
financial services
|
en |
dc.title |
Chování spotřebitelů při výběru mikro půjčky |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behaviour in the Process of Choosing a Micro Loan |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis discusses the behavior of consumers when buying microloans. The theoretical part focuses on the concept of a microloan and looks for a theoretical basis for consumer behavior and purchasing decision process. The practical part describes the own research, composed of the questionnaire survey and structured interviews and demonstrates the results. The questionnaire survey maps consumer behavior when purchasing microloans and structured interviews help to understand the identified behavior and put all the information into context. The last part of the thesis consists of the summary, conclusion of the obtained information and a proposal of the educational campaign which aims to positively influence the behavior of consumers in the selection of microloans. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50560
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account