Spokojenost zaměstnanců OLTIS Group s interní komunikací společnosti se zaměřením na PR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spokojenost zaměstnanců OLTIS Group s interní komunikací společnosti se zaměřením na PR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Tinklová, Michaela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42608
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci ve skupině společností OLTIS Group s důrazem na komunikační nástroje interních public relations. Teoretická část vymezuje základní pojmy interní komunikace a public relations. V části praktické jsou prezentovány výsledky primárního šetření, jehož hlavním cílem je zjistit, které komunikační nástroje zaměstnanci upřednostňují, jestli jsou tyto komunikační nástroje pro ně důležité a zda jim současný komunikační model vyhovuje. Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zaměstnanců s komunikačními prostředky interních public relations a následně doporučit kroky k jejich případné optimalizaci.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject public relations cs
dc.subject interní public relations cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Internal communication en
dc.subject public relations en
dc.subject internal public relations en
dc.subject marketing research en
dc.title Spokojenost zaměstnanců OLTIS Group s interní komunikací společnosti se zaměřením na PR
dc.title.alternative Employee Satisfaction with Internal Communication with a Focus on PR in the OLTIS Group
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on internal communication in the company OLTIS Group with the emphasis on the communication tools of the internal public relations. The theoretical part defines basic terms of internal communication and public relations. The results of the primary survey are presented in the practical part. Main goal of the primary survey is to find out which communication tools are preferred by employees and if they are satisfied with the used communication model. Based on the survey evaluation, recommendations will be made to optimize internal communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50558
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
tinklová_2018_dp.pdf 4.459Mb PDF View/Open None
tinklová_2018_op.pdf 847.9Kb PDF View/Open None
tinklová_2018_vp.docx 127.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account