Spokojenost zaměstnanců OLTIS Group s interní komunikací společnosti se zaměřením na PR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Tinklová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42608
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci ve skupině společností OLTIS Group s důrazem na komunikační nástroje interních public relations. Teoretická část vymezuje základní pojmy interní komunikace a public relations. V části praktické jsou prezentovány výsledky primárního šetření, jehož hlavním cílem je zjistit, které komunikační nástroje zaměstnanci upřednostňují, jestli jsou tyto komunikační nástroje pro ně důležité a zda jim současný komunikační model vyhovuje. Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zaměstnanců s komunikačními prostředky interních public relations a následně doporučit kroky k jejich případné optimalizaci. |
|
dc.format |
61 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
interní public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal public relations
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Spokojenost zaměstnanců OLTIS Group s interní komunikací společnosti se zaměřením na PR |
|
dc.title.alternative |
Employee Satisfaction with Internal Communication with a Focus on PR in the OLTIS Group |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on internal communication in the company OLTIS Group with the emphasis on the communication tools of the internal public relations. The theoretical part defines basic terms of internal communication and public relations. The results of the primary survey are presented in the practical part. Main goal of the primary survey is to find out which communication tools are preferred by employees and if they are satisfied with the used communication model. Based on the survey evaluation, recommendations will be made to optimize internal communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50558
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account