Krizová komunikace výstavby výrobního závodu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Růžičková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42606
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem Krizová komunikace výstavby závodu galvanického pokovení. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy krizová komunikace, mediální analýza, marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na hodnocení krizové komu-nikace o výstavbě výrobního závodu, komunikaci s médii, zaměstnanci a obyvateli regio-nu. K analýze doposud vedených krizových komunikací bylo využito metod kvantitativ-ního a kvalitativního výzkumu. V závěru práce jsou uvedena doporučení a návrhy, směřu-jící k vyšší efektivitě využití krizové komunikace společnosti. |
|
dc.format |
63 s. (109 314 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
tisková zpráva
|
cs |
dc.subject |
crises
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
press release
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace výstavby výrobního závodu |
|
dc.title.alternative |
Crisis Communication of the Plant Construction |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the topic of Crisis Communication of the construction of a galvanic planting. The theoretical part explains the terms of crisis communication, media analysis, marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the crisis communication about the construction of the factory, communication with the media, employees and the inhabitants of the region. The methods of qualitative research and qu-antitative research were used to analyze crisis communications. At the end of the thesis there are presented recommendations and proposals aimed at higher effectiveness of the company's crisis communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50556
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account