Krizová komunikace výstavby výrobního závodu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krizová komunikace výstavby výrobního závodu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Růžičková, Eva
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42606
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem Krizová komunikace výstavby závodu galvanického pokovení. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy krizová komunikace, mediální analýza, marketingový výzkum. Praktická část je zaměřena na hodnocení krizové komu-nikace o výstavbě výrobního závodu, komunikaci s médii, zaměstnanci a obyvateli regio-nu. K analýze doposud vedených krizových komunikací bylo využito metod kvantitativ-ního a kvalitativního výzkumu. V závěru práce jsou uvedena doporučení a návrhy, směřu-jící k vyšší efektivitě využití krizové komunikace společnosti.
dc.format 63 s. (109 314 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject krize cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject tisková zpráva cs
dc.subject crises en
dc.subject crisis communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject press release en
dc.title Krizová komunikace výstavby výrobního závodu
dc.title.alternative Crisis Communication of the Plant Construction
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the topic of Crisis Communication of the construction of a galvanic planting. The theoretical part explains the terms of crisis communication, media analysis, marketing research. The practical part is focused on the evaluation of the crisis communication about the construction of the factory, communication with the media, employees and the inhabitants of the region. The methods of qualitative research and qu-antitative research were used to analyze crisis communications. At the end of the thesis there are presented recommendations and proposals aimed at higher effectiveness of the company's crisis communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50556
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
růžičková_2018_dp.zip 9.642Mb Unknown View/Open None
růžičková_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
růžičková_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account