dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Pokrývková, Milena
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42603
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zjistit, na základě teoretických poznatků a osobního průzkumu, povahu spotřebitelského chování dětí ve věku 11 až 15 let, zejména jeho aktuální stav a trendy v něm. Zkoumány a posuzovány byly nákupní zvyky, motivace při nákupu a pro nákup a v neposlední řadě i satisfakce spojená s nakupováním v rámci spotřebitelského chování této cílové skupiny. Hlavní pozornost je zaměřena na to, jaké faktory ovlivňují spotřebitelské chování cílové skupiny a jaké jsou její nákupní zvyklosti v rámci rodiny. Mezi další cíle bakalářské práce patří analýza spotřebitelského chování cílové skupiny z hlediska sociologicko-společenského, tak i z hlediska ekonomického, protože z tohoto hlediska se jedná o velmi specifickou cílovou skupinu. V praktické části je zpracován marketingový výzkum, který byl vykonán za pomoci dotazníkového šetření na vzorku dětí ve věku mezi 11až 15 lety. Důležitým faktorem při vyhodnocování dotazníku i v práci samotné, bylo rozlišení skupin z hlediska rodové příslušnosti a odlišnosti v chování v závislosti na gender aspektu. |
|
dc.format |
56 s. (53 872 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklamní sdělení zaměřená na děti
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
children's advertising message
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behavior of Children Aged 11 to 15 and their Influence within the Family |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to find out, on the basis of theoretical knowledge and personal research, the nature of the consumer behavior of children aged 11 to 15, especially its current state and trends. The shopping habits, buying and buying motivation and, last but not least, shopping satisfaction within the consumer behavior of this target group were examined and assessed. The main focus is on what factors affect the consumer behavior of the target group and what its purchasing habits within the family are. Another objective of the bachelor thesis is to analyze the consumer behavior of the target group in sociological and social terms, as well as in economic terms, since this is a very specific target group. In the practical part, marketing research is carried out, which was carried out by means of a questionnaire survey on a sample of children aged between 11 and 15 years. An important factor in the evaluation of the questionnaire and in the work itself was the differentiation of groups from the point of view of gender and differences in behavior depending on the gender aspect. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50553
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|