Nástroje nacistické propagandy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Pokorná, Ivona
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42602
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Nástroje nacistické propagandy zkoumá, proč byla nacistická propaganda natolik účinná a jakým způsobem se z ní lze poučit a využít poznatky v moderním marketingu. Práce se zaměřuje na film jakožto jeden z hlavních prostředků politické propagandy NSDAP, a na příkladu trilogie filmů o sjezdu NSDAP od režisérky Leni Riefenstahlové ukazuje manipulační techniky v audiovizuální tvorbě. Seznamuje čtenáře se socio-ekonomickou situací v Německu před 2. sv. válkou a psychologickými předpoklady manipulace pro pochopení účinku manipulace a souvislostí. Dále představuje manipulační techniky v audiovizuální tvorbě a poté reprezentuje teorii na praktickém příkladu analýzou filmů Vítězství víry, Triumf vůle a Den svobody. |
|
dc.format |
63 s + 12 s přílohy |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
psychologie médií
|
cs |
dc.subject |
manipulativní techniky v audiovizuální tvorbě
|
cs |
dc.subject |
manipulace ve filmu
|
cs |
dc.subject |
filmová propaganda
|
cs |
dc.subject |
psychology of media
|
en |
dc.subject |
manipulative techniques in audiovisual creation
|
en |
dc.subject |
manipulation in film
|
en |
dc.subject |
film propaganda
|
en |
dc.title |
Nástroje nacistické propagandy |
|
dc.title.alternative |
Nazi Propaganda Tools |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis Nazi Propaganda Tools explores why the Nazi propaganda was so effective, and how it is possible to take a knowledge from it, and use it in modern market-ing. The thesis aims to film as one of the main tools of political propaganda of NSDAP, and it shows manipulative techniques in audiovisual creation at an example of movies about NSDAP rally from director Leni Riefenstahl. It introduces a socio-economic situation in Germany before 2nd world war and psychological assumptions of manipulation for understanding to an effect of a manipulation and a context. Then introduces manipulative techniques in audiovisual creation and represents the theory at an example with analysis of movies The Victory of Faith, The Triumph of Will and The Day of Freedom. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50552
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
local.subject |
nacistická propaganda
|
cs |
local.subject |
Nazi propaganda
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account