Optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Pátková, Hana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42601
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší optimalizaci interní komunikace ve společnosti VLTAVA LABE MEDIA, a.s. V teoretické části jsou shrnuty pojmy potřebné k návrhům optimalizace interní komunikace, metodika výzkumu s navrženými způsoby realizace šetření. V praktické části, je charakteristika společnosti, kvantitativní a kvalitativní výzkum. V této části jsou také návrhy a doporučení k optimalizaci interní komunikace ve společnosti.
dc.format 83 s. (114 570)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject dotazníky cs
dc.subject interview cs
dc.subject internal communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject questionnaires en
dc.subject interview en
dc.title Optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Optimalization of Internal Communication in a Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the optimization of internal communication in the company Vltava Labe MEDIA, Inc. The theoretical part summarizes the concepts leading to sugges-tions of optimization of internal communication, and methodology of research with pro-posed methods of realization of the survey. In the practical part, the company is characterized, and both quantitative and qualitative researches are presented. In this section, recommendations for optimizing internal commu-nication in the company are also made.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50550
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
pátková_2018_dp.pdf 1.793Mb PDF View/Open None
pátková_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
pátková_2018_vp.docx 127.7Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account