dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Machačová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42599
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací a propagací spolku Zatoulané štěstí z.s., který se zaměřuje na pomoc nemocným, opuštěným a týraným zvířatům, zejména kočkám. Je tvořena ze dvou částí. Teoretická část popisuje teoretické základy nestátního neziskového sektoru, pojmy jako marketingová komunikace, marketingový mix a marketingový komunikační mix. V praktická část navazuje na teoretickou a zaměřuje se na výzkum komunikačních aktivit spolku. V práci najdeme vyhodnocení výzkumu a doporučení, která z něj vyplývají. Cílem práce je zjistit, jestli jsou komunikační aktivity spolku dostačující a na které oblasti komunikace je třeba se zaměřit. |
|
dc.format |
67 s. (85 236 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Zatoulané štěstí
|
cs |
dc.subject |
z.s
|
cs |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.subject |
nonprofit organization
|
en |
dc.subject |
marketing of nonprofit organizations
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
Zatoulané štěstí
|
en |
dc.subject |
z.s
|
en |
dc.title |
Komunikační aktivity spolku Zatoulané štěstí z.s |
|
dc.title.alternative |
Communication Activities of Zatoulané štěstí z.s. Association |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis is about communication and promotion of Zatoulané štěstí z.s., which focuses on help to sick, abandoned and tortured animals, especially cats. It is made up of two parts. The theoretical part describes the theoretical foundations of non-governmental non-profit sector, concepts such as marketing communication, marketing mix and marketing communication mix. In the practical part it follows the theoretical and focuses on the research of communication activities of the association. In Bachelor thesis is the evaluation of the research and the recommendations that follow from the research. The aim of the thesis is to find, if are communication activities of association sufficient and which areas of communication shoul be adressed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50547
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|