Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Janečková, Hana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42593
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami společnosti Cukrárna DINO ve Zlíně s orientací na silné a slabé stránky společnosti. Cílem práce je analyzovat současný stav subjektu a na základě srovnání s teoretickou bází a výslednými hodnotami kvantitativního šetření učinit závěry pro případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá zejména poznatky domácích i zahraničních autorů v oblasti marketingu služeb a maloobchodu, praktická část analyzuje silné a slabé stránky a měří spokojenost zákazníků pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb a maloobchodu cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject měření spokojenosti zákazníků cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject services and retail marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject measuring of customers satisfaction en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject communication mix en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino
dc.title.alternative Measuring of the Customer Satisfaction of the Cukrarna Dino Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čočková, Romana
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the measurement of customer satisfaction with the services of DINO Cukrárna in Zlín. It also examining the strengths and weaknesses of the company. The aim of the thesis is to analyze the current state of the subject and to make conclusions on possible improvements on the basis of comparison with the theory. The theoretical part deals with the knowledge of domestic and foreign authors on marketing of services and retail. The practical part analyzes the strengths and weaknesses and measures the satisfaction of customers through a questionnaire survey as well.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50540
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
janečková_2018_dp.pdf 3.280Mb PDF View/Open None
janečková_2018_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
janečková_2018_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account