Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Janečková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42593
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků se službami společnosti Cukrárna DINO ve Zlíně s orientací na silné a slabé stránky společnosti. Cílem práce je analyzovat současný stav subjektu a na základě srovnání s teoretickou bází a výslednými hodnotami kvantitativního šetření učinit závěry pro případná zlepšení. Teoretická část práce se zabývá zejména poznatky domácích i zahraničních autorů v oblasti marketingu služeb a maloobchodu, praktická část analyzuje silné a slabé stránky a měří spokojenost zákazníků pomocí dotazníkového šetření. |
|
dc.format |
65 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb a maloobchodu
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti zákazníků
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
services and retail marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
measuring of customers satisfaction
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Cukrárna Dino |
|
dc.title.alternative |
Measuring of the Customer Satisfaction of the Cukrarna Dino Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čočková, Romana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the measurement of customer satisfaction with the services of DINO Cukrárna in Zlín. It also examining the strengths and weaknesses of the company. The aim of the thesis is to analyze the current state of the subject and to make conclusions on possible improvements on the basis of comparison with the theory. The theoretical part deals with the knowledge of domestic and foreign authors on marketing of services and retail. The practical part analyzes the strengths and weaknesses and measures the satisfaction of customers through a questionnaire survey as well. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50540
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account