Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Holíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:19Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42591
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o aktuálním stavu využívání blogu jako nástroje marke-tingové komunikace značky Converse i s výhledem do budoucna. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je blog, módní bloger a značka. Teo-retické poznatky jsou poté přeneseny do praxe za pomoci vlastní analýzy vybraných módních blogů s cílem určit, který z nich dosahuje vyšších kvalit, dle předem stanove-ných hodnotících kritérií. Pozornost je věnována také tomu, jak spolupráci se značkou vnímají blogeři. Důležitou součástí je i pohled, zda je blog stále efektivním nástrojem marketingové komunikace značky Converse z pohledu marketingového zástupce značky. Postoje všech účastníků byly zjišťovány za pomoci osobních rozhovorů. V závěru jsou shrnuty veškeré poznatky, spolu s návrhy na zlepšení vzájemné spolupráce ze strany blo-gerů spolu a popis plánované strategie využívání blogů jako nástroje marketingové ko-munikace značky v blízké budoucnosti. |
|
dc.format |
72 s. (112 349) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
bloger
|
cs |
dc.subject |
blogosféra
|
cs |
dc.subject |
módní blog
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.subject |
blogger
|
en |
dc.subject |
blogosphere
|
en |
dc.subject |
fashion blog
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse |
|
dc.title.alternative |
Blog as a Tool of Marketing Communication of Converse Brand |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the actual state of blogging as a communications marke-ting tool for the Converse brand today and also in the future. It summarises theoretical basis and definitions about blogs, fashion bloggers and the Converse brand. Theoretical knowledge is transformed into practice by using an own analysis of chosen fashion blogs. The aim of the practice is to determine which of the blogs are higher quality based on our evaluation criteria established well in advance. Special attention is also given based on cooperation with the brand perceived by the bloggers. An important part of the thesis cre-ates an insight to actually use blogs as a tool for the marketing communication of the Converse brand. The attitude of all the participants will be surveyed by the personal in-terviews. Thus the conclusion summarises that, all knowledge with the suggestion for potential improvement of communication between bloggers, the brand and the descripti-on of planned strategy for using blogs as a tool of marketing communication of the Con-verse brand in the nearest future. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50538
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account