Písmo jako vizuální prvek designu loga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Písmo jako vizuální prvek designu loga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Barysz, Zuzana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42588
dc.description.abstract V době vizuálního smogu přitahuje pozornost našeho vnímáni v každodenním životě výjimečnost a zároveň jednoduchost podávané informace. Tou informací může být obyčejné logo. Předkládaná bakalářská práce se věnuje písmu jako vizuálnímu prvku v designu loga, s užším zaměřením na logo Festivalu evropského divadla Eurokontext.sk. V práci se opíráme o výsledky kvantitativního výzkumu, který zkoumá povědomí značky festivalu. Cílem práce je zjistit míru informovanosti a postoj divácké veřejnosti k festivalu a následně navrhnout doporučení.
dc.format 91 s. (74 559 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Písmo cs
dc.subject typografie cs
dc.subject značka cs
dc.subject logo cs
dc.subject logotyp cs
dc.subject dizajn cs
dc.subject festival cs
dc.subject divadelný festival cs
dc.subject Eurokontext.sk cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Letter en
dc.subject Typography en
dc.subject Sign en
dc.subject Logo en
dc.subject Logotype en
dc.subject Design en
dc.subject Festival en
dc.subject Theatre Festival en
dc.subject Eurokontext.sk en
dc.subject Marketing en
dc.title Písmo jako vizuální prvek designu loga
dc.title.alternative Typeface as a Visual Element of a Logo Design
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated In times of visual smog, our everyday attention is drawn by the exceptionality and, at the same time, simplicity of information presented.  A logo might be the type of information concerned. The undergraduate thesis explores lettering as visual element in logo design, with particular focus on the logo of the International Theatre Festival Eurokontext.sk. The study draws from quantitative research into the recognisability of the logo. The aim was to identify the degree of information and public attitude to the Festival and present recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50531
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
barysz_2018_dp.pdf 11.53Mb PDF View/Open None
barysz_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
barysz_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account