Marketingové komunikace hudebního festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Vlčáková, Tereza
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42586
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací multižánrového hudebního festivalu. Teoretická část je věnována hudebním festivalům jako takovým a dále nástrojům marketingových komunikací, které mohou být s festivalem spojené. Část druhá je dále zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudební-ho festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické části a podložena dotazníkovým šetřením. Na konci práce je poukázáno, jaké chyby festival při komunikaci a později realizaci projektu dělá a následuje doporučení na zlepšení.
dc.format 73
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hudební festival cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Colours of Ostrava cs
dc.subject Music festival en
dc.subject marketing communications en
dc.subject Colours of Ostrava en
dc.title Marketingové komunikace hudebního festivalu
dc.title.alternative Marketing Communications of the Music Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the multi-genre festival. The theoretical part of this work is devoted to music festivals and to marke-ting communications which can be connected with the festival. Second part of the work is focused on the analysis of marketing communications of the music festival called Colours of Ostrava. This analysis is provided on the basis of the theo-retical part and also supported by a questionnaire survey. At the end of the work it is poin-ted on the mistakes of the festival during the communication and also realisation of the project and then there are mentioned some suggestions for improvement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50529
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
vlčáková_2018_dp.zip 36.64Kb Unknown View/Open None
vlčáková_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
vlčáková_2018_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account