dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Valová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42584
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje vztahu dvou širších pojmů reklama a umění. V teoretické části jsou tyto pojmy zpracovány v kontinuitě se specifiky daných oblastí. Dále práce charakterizuje definice základních principů jako vnímání reklamy recipienta z hlediska psychologie reklamy, vizuálních prvků či estetického vnímání uměleckého díla. V praktické části jsou představeny konkrétní reklamní kampaně v komparaci s originálním dílem, které bylo pro reklamu využito. Vnímání a srozumitelnost reklamních kampaní je zjišťováno prostřednictvím kvalitativní výzkumné metody focus group, která plynule navazuje na pilotní šetření z předešlé ročníkové práce. Získaná data jsou vyhodnocena a shrnuta v porovnání obou výzkumných vzorků. Naplněný cíl bakalářské práce zkoumá, jaký vliv má tato forma reklamního sdělení na recipienta. |
|
dc.format |
66 s. (90 634 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
komunikace výtvarným dílem
|
cs |
dc.subject |
výtvarné umění
|
cs |
dc.subject |
estetika
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
barevnost
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
communication through artwork
|
en |
dc.subject |
fine arts
|
en |
dc.subject |
aesthetics
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
colour
|
en |
dc.title |
Výtvarné umění v reklamě |
|
dc.title.alternative |
Visual Art in Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovářová Skřičková, Kristýna |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is concerned with the relationship between two broader concepts of advertising and art. In the theoretical part, these concepts are analyzed in continuity with the specifics of the given areas. Definitions of basic principles are given, for example perception of the advertisement by the recipient from the viewpoint of psychology of advertising and visual elements. In the practical part, specific advertising campaigns are presented in comparison with the original work of art, which was used in the campaign. The perception and clarity of the campaigns are determined through the qualitative research method of focus groups, which continuously follows up on the pilot research from the preceding seminar paper. The obtained data are analyzed and summarized with regard to the comparison of both research samples. The accomplished aim of the bachelor thesis is to examine the extent of influence of this form of advertising message on the recipient. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50527
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|