Výtvarné umění v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výtvarné umění v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Valová, Alena
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42584
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje vztahu dvou širších pojmů reklama a umění. V teoretické části jsou tyto pojmy zpracovány v kontinuitě se specifiky daných oblastí. Dále práce charakterizuje definice základních principů jako vnímání reklamy recipienta z hlediska psychologie reklamy, vizuálních prvků či estetického vnímání uměleckého díla. V praktické části jsou představeny konkrétní reklamní kampaně v komparaci s originálním dílem, které bylo pro reklamu využito. Vnímání a srozumitelnost reklamních kampaní je zjišťováno prostřednictvím kvalitativní výzkumné metody focus group, která plynule navazuje na pilotní šetření z předešlé ročníkové práce. Získaná data jsou vyhodnocena a shrnuta v porovnání obou výzkumných vzorků. Naplněný cíl bakalářské práce zkoumá, jaký vliv má tato forma reklamního sdělení na recipienta.
dc.format 66 s. (90 634 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject umění cs
dc.subject psychologie reklamy cs
dc.subject komunikace výtvarným dílem cs
dc.subject výtvarné umění cs
dc.subject estetika cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject barevnost cs
dc.subject advertising en
dc.subject art en
dc.subject psychology of advertising en
dc.subject communication through artwork en
dc.subject fine arts en
dc.subject aesthetics en
dc.subject perception en
dc.subject colour en
dc.title Výtvarné umění v reklamě
dc.title.alternative Visual Art in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovářová Skřičková, Kristýna
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is concerned with the relationship between two broader concepts of advertising and art. In the theoretical part, these concepts are analyzed in continuity with the specifics of the given areas. Definitions of basic principles are given, for example perception of the advertisement by the recipient from the viewpoint of psychology of advertising and visual elements. In the practical part, specific advertising campaigns are presented in comparison with the original work of art, which was used in the campaign. The perception and clarity of the campaigns are determined through the qualitative research method of focus groups, which continuously follows up on the pilot research from the preceding seminar paper. The obtained data are analyzed and summarized with regard to the comparison of both research samples. The accomplished aim of the bachelor thesis is to examine the extent of influence of this form of advertising message on the recipient.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50527
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
valová_2018_dp.pdf 2.384Mb PDF View/Open None
valová_2018_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
valová_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account