Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Prokšíková, Eliška
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42576
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá postojem dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě. Cílem práce je na základě výzkumného šetření zjistit postoj dané cílové skupiny k televizi a k televizním reklamám. V teoretické části je stručně přiblížen historický vývoj reklamy a televize, výhody a limity televizní reklamy, kodex reklamy a vyspělost dětí v období pubescence. Kvalitativní výzkum, který je součástí praktické části, je proveden pomocí focus group u vytyčené cílové skupiny, kterou jsou pubescenti ve věku 14 až 15 let navštěvující 9. ročník základní školy. V praktické části se autorka zaměřuje na roli televize v životech zkoumaných dětí, jaké televizní reklamy se jim líbí, popřípadě nelíbí, jak detailně si pamatují konkrétní televizní reklamy a jaký k nim zaujímají postoj.
dc.format 79 s. (127 041 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject televize cs
dc.subject pubescenti cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject postoj cs
dc.subject advertising en
dc.subject television en
dc.subject teenagers en
dc.subject TV advertisement en
dc.subject attitude en
dc.title Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě
dc.title.alternative The Attitude of 14 and 15 Years Old Children Towards Television and Television Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the attitude of 14 and 15 years old children towards television and television advertising. The goal of the bachelor thesis is, through the research, to find out attitudes of the target group towards television and television advertising. The theoretical part is focused on historical development of advertising and television, advantages and disadvantages of TV advertising, codex of advertising and maturity of children during the pubescence. The practical part consists of qualitative research. This research is implemented with the help of the target group. The target groups are 14 and 15 years old children who are students of the 9th grade of primary school. The practical part is aimed at the role of television in children's life, which television advertisements they like or they do not like, how they can remember television advertisements and what attitudes they have towards them.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50518
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
prokšíková_2018_dp.pdf 3.140Mb PDF View/Open None
prokšíková_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
prokšíková_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account