dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Prokšíková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42576
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá postojem dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě. Cílem práce je na základě výzkumného šetření zjistit postoj dané cílové skupiny k televizi a k televizním reklamám. V teoretické části je stručně přiblížen historický vývoj reklamy a televize, výhody a limity televizní reklamy, kodex reklamy a vyspělost dětí v období pubescence. Kvalitativní výzkum, který je součástí praktické části, je proveden pomocí focus group u vytyčené cílové skupiny, kterou jsou pubescenti ve věku 14 až 15 let navštěvující 9. ročník základní školy. V praktické části se autorka zaměřuje na roli televize v životech zkoumaných dětí, jaké televizní reklamy se jim líbí, popřípadě nelíbí, jak detailně si pamatují konkrétní televizní reklamy a jaký k nim zaujímají postoj. |
|
dc.format |
79 s. (127 041 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
pubescenti
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
postoj
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
teenagers
|
en |
dc.subject |
TV advertisement
|
en |
dc.subject |
attitude
|
en |
dc.title |
Postoj dětí ve věku 14 až 15 let k televizi a televizní reklamě |
|
dc.title.alternative |
The Attitude of 14 and 15 Years Old Children Towards Television and Television Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the attitude of 14 and 15 years old children towards television and television advertising. The goal of the bachelor thesis is, through the research, to find out attitudes of the target group towards television and television advertising. The theoretical part is focused on historical development of advertising and television, advantages and disadvantages of TV advertising, codex of advertising and maturity of children during the pubescence. The practical part consists of qualitative research. This research is implemented with the help of the target group. The target groups are 14 and 15 years old children who are students of the 9th grade of primary school. The practical part is aimed at the role of television in children's life, which television advertisements they like or they do not like, how they can remember television advertisements and what attitudes they have towards them. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50518
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|