Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Pilátová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42575
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, vysvětluje pojem značka a její význam a objasňuje význam povědomí značky. Cílem praktické části je odpovědět na definované otázky prostřednictvím kvalitativního dotazování. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční kampaň ZOOTu v roce 2017, která byla poprvé tvořena interním týmem bez pomoci externí reklamní agentury. |
|
dc.format |
71 s. (74 608) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
povědomí značky
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Vánoce
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
Christmas
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.title |
Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu |
|
dc.title.alternative |
Evaluation of Christmas Campaign on ZOOT |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with an evaluation of Christmas campaign in ZOOT, the biggest Czech online e-shop with fashion from more than 300 brands. ZOOT is a unique omni- channel concept that combines the best of the online and offline worlds into fast-growing lovebrand. The theoretical part defines main principles of marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a brand and its significance, and clarifies the importance of brand awareness. The aim of the practical part is to answer the research questions through a qualitative interview. The surveys focused on ZOOT Christmas campaign in 2017 which has been done newly internally without external agency. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50516
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account