Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Pilátová, Karolína
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42575
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vánoční kampaně společnosti ZOOT, největším českým online obchodem s módou a s více než 300 značkami z celého světa. ZOOT je jedinečný koncept, který kombinuje to nejlepší z online a offline světa do rychle rostoucí oblíbené značky. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska marketingu, popisuje pravidla korporátni identity, vysvětluje pojem značka a její význam a objasňuje význam povědomí značky. Cílem praktické části je odpovědět na definované otázky prostřednictvím kvalitativního dotazování. Průzkumy jsou tematicky zaměřené na vánoční kampaň ZOOTu v roce 2017, která byla poprvé tvořena interním týmem bez pomoci externí reklamní agentury.
dc.format 71 s. (74 608)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject povědomí značky cs
dc.subject reklama cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject značka cs
dc.subject Vánoce cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject e-shop en
dc.subject brand awareness en
dc.subject advertising en
dc.subject research en
dc.subject brand en
dc.subject Christmas en
dc.subject campaign en
dc.title Vyhodnocení vánoční kampaně na ZOOTu
dc.title.alternative Evaluation of Christmas Campaign on ZOOT
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kocourková, Ivana
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with an evaluation of Christmas campaign in ZOOT, the biggest Czech online e-shop with fashion from more than 300 brands. ZOOT is a unique omni- channel concept that combines the best of the online and offline worlds into fast-growing lovebrand. The theoretical part defines main principles of marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a brand and its significance, and clarifies the importance of brand awareness. The aim of the practical part is to answer the research questions through a qualitative interview. The surveys focused on ZOOT Christmas campaign in 2017 which has been done newly internally without external agency.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50516
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
pilátová_2018_dp.pdf 4.442Mb PDF View/Open None
pilátová_2018_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
pilátová_2018_vp.doc 117Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account