Marketingové komunikace vily Stiassni

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace vily Stiassni

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Novotná, Eva
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42573
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem marketingových komunikací vily Stiassni. První část poskytuje teoretická východiska v oblasti marketingových komunikací kulturních objektů. Druhá - praktická - část shrnuje marketingové komunikace vily Stiassni, a to prostřednictvím analýzy dostupných zdrojů. Následné dotazníkové šetření zjišťuje, jak jsou tyto zdroje využity a jestli je jejich využití v rámci oslovení stálých i potencionálních návštěvníků tohoto objektu efektivní. V závěru práce přináší možné návrhy na zlepšení marketingových komunikací.
dc.format 64 s. (88 340 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject návštěvnost cs
dc.subject kulturní objekty cs
dc.subject historické objekty cs
dc.subject Národní památkový ústav cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject attendance en
dc.subject cultural objects en
dc.subject historical objects en
dc.subject the national heritage institute en
dc.title Marketingové komunikace vily Stiassni
dc.title.alternative Marketing Communications of Vila Stiassni
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The Bachelor´s thesis discusses marketing communications of villa Stiassni. The first part provides theoretical concepts of marketing communications of cultural objects. The second - practical - part summarizes the marketing communications of villa Stiassni through analysis of available resources. Then a questionnaire survey examines how these resources are used and whether their use is effective in terms of reaching out to both current and potential visitors of this object. Last there are suggestions for improvement of marketing communications at the end of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50514
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
novotná_2018_dp.pdf 4.834Mb PDF View/Open None
novotná_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
novotná_2018_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account