dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Navrátil, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42572
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu UX na objem prodejů ve vybraném segmentu, konkrétně v segmentu elektrospotřebičů. Jejím hlavním cílem je zjistit skutečnou důležitost UX v praxi, zejména pomocí uživatelského testování webu. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, související s danou problematikou, popsaný vývoj e-shopů, s nimi souvisejících prvků UI a UX, zvoleny a vysvětleny výzkumné metody a rovněž stanoveny výzkumné otázky. V praktické části jsou popsány výsledky šetření, provedena jejich analýza a také zodpovězeny výzkumné otázky a vyhodnoceno, zda byly cíle práce splněny beze zbytku či nikoli. |
|
dc.format |
74 s. (127 593 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
SEM
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
CRO
|
cs |
dc.subject |
CTR
|
cs |
dc.subject |
UI
|
cs |
dc.subject |
UX
|
cs |
dc.subject |
Digital marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
SEM
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
CRO
|
en |
dc.subject |
CTR
|
en |
dc.subject |
UI
|
en |
dc.subject |
UX
|
en |
dc.title |
Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu |
|
dc.title.alternative |
Influence of UX on Volume of Sales in a Specific Segment of Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with influence of UX on volume of sales in a specific segment of market, specifically in a segment of electrical appliances. The thesis mainly aims on finding true importance of UX in practice, especially by using of user testing. There are named and explained terms and concepts, connected with the topic, in a theoretical part of the thesis. There is also described evolution of elements of UI and UX, chosen and explained methods of research and there are specified research questions as well. In a practical part of the thesis, there are included results of marketing research, just as well as their analysis and there are also answered research questions and summary, whether the questions have been answered without any doubts or not. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50513
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|