Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Machálková, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42567
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je vánoční televizní reklama se zaměřením na budování image značky. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tyto reklamní sdělení působí na cílovou skupinu, jak skupina tyto reklamy vnímá spolu se značkou, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou focus group. Teoretická část je věnována základní termino-logii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení metodologie práce. Praktická část se konkrétně zabývá čtyřmi vybranými vánočními reklamami a jejich zadavateli, analýzou výzkumu a jeho vyhodnocení. Závěr této práce je věnován vyhodnocení ohnis-kové skupiny a doporučení pro zadavatele. |
|
dc.format |
60 s. (106 297 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
vánoční kampaně
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
Christmas campaigns
|
en |
dc.subject |
TV advertising
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.title |
Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image |
|
dc.title.alternative |
Christmas Commercials as a Tool of Image Building |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is Christmas television advertising focusing on branding strategy. The key assignment is to discover how effective is the advertising message to target audience and how they perceive these ads along with the brand, based on a qualitati-ve focus group survey. The thoretical part is devoted to basic terminology, analysis of con-cepts related to the topic, and setting of work methodology. Practical part deals specifically with four selected Christmas advertisements and with the contracting authorities of cam-paigns, analysis of the research and evaluation of research. The conclusion of this work is devoted to evaluation of focus groups and recommendations for the contracting authority. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50508
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account