Krizová komunikace společnosti Baron Computer
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Krejsová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42562
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje krizové komunikaci společnosti Baron Computer. Klade si za základní cíl identifikovat krizové události, které mohou společnost potkat či potkaly a najít pro ně správné řešení. Teoretická část vychází z oborné literatury a zabývá se základní de-finicí pojmu Public relations jako celku. V druhé části se zaměřuje na samotnou krizovou komunikaci, příčiny krizí, základní strategie a zásady správné krizové komunikace. Prak-tická část se již zabývá konkrétní krizovou situací, se kterou se společnost Baron Computer v minulosti potýkala. Analyzuje řešení této situace a navrhuje další možná řešení podob-ných situací do budoucna. |
|
dc.format |
56 s. (82 621 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
krize
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová situace
|
cs |
dc.subject |
krizový manuál
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
Baron Computer
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
crisis
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
crisis situation
|
en |
dc.subject |
crisis manual
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
Baron Computer
|
en |
dc.title |
Krizová komunikace společnosti Baron Computer |
|
dc.title.alternative |
Crisis Cmmunication of the Company Baron Computer |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with crisis communications of the Baron Computer Company. It aims to identify the crisis events that a company can meet or meet and find the right solution for them. The theoretical part is based on the literature and deals with the basic definition of the term Public relations as a whole. The second part focuses on crisis communication itself, causes of crises, basic strategies and principles of correct crisis communication. The practical part is already dealing with the specific crisis situation that Baron Computer has been strug-gling with in the past. It analyses the solution to this situation and proposes further possible solutions to similar situations in the future. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50501
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account