Krizová komunikace společnosti Baron Computer

DSpace Repository

Language: English čeština 

Krizová komunikace společnosti Baron Computer

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Krejsová, Pavla
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42562
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje krizové komunikaci společnosti Baron Computer. Klade si za základní cíl identifikovat krizové události, které mohou společnost potkat či potkaly a najít pro ně správné řešení. Teoretická část vychází z oborné literatury a zabývá se základní de-finicí pojmu Public relations jako celku. V druhé části se zaměřuje na samotnou krizovou komunikaci, příčiny krizí, základní strategie a zásady správné krizové komunikace. Prak-tická část se již zabývá konkrétní krizovou situací, se kterou se společnost Baron Computer v minulosti potýkala. Analyzuje řešení této situace a navrhuje další možná řešení podob-ných situací do budoucna.
dc.format 56 s. (82 621 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject krize cs
dc.subject PR cs
dc.subject public relations cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject krizová situace cs
dc.subject krizový manuál cs
dc.subject média cs
dc.subject Baron Computer cs
dc.subject Communication en
dc.subject crisis communication en
dc.subject crisis en
dc.subject PR en
dc.subject public relations en
dc.subject marketing communications en
dc.subject crisis situation en
dc.subject crisis manual en
dc.subject media en
dc.subject Baron Computer en
dc.title Krizová komunikace společnosti Baron Computer
dc.title.alternative Crisis Cmmunication of the Company Baron Computer
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with crisis communications of the Baron Computer Company. It aims to identify the crisis events that a company can meet or meet and find the right solution for them. The theoretical part is based on the literature and deals with the basic definition of the term Public relations as a whole. The second part focuses on crisis communication itself, causes of crises, basic strategies and principles of correct crisis communication. The practical part is already dealing with the specific crisis situation that Baron Computer has been strug-gling with in the past. It analyses the solution to this situation and proposes further possible solutions to similar situations in the future.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50501
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
krejsová_2018_dp.pdf 2.757Mb PDF View/Open None
krejsová_2018_op.pdf 808.3Kb PDF View/Open None
krejsová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account