Vliv krizové komunikace na image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv krizové komunikace na image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kobylík, Jan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42559
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací značky. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako public relations, image, značka, krizová komunikace, nebo marketingo-vý výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na jednu vybranou kauzu, která se stala značce H&M v lednu letošního roku. Zaměřuje se na analýzu a interpretaci dat zís-kaných z dotazníku. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení.
dc.format 61 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject H&M cs
dc.subject krizová komunikace cs
dc.subject černoch cs
dc.subject image cs
dc.subject image en
dc.subject brand en
dc.subject public relations en
dc.subject crisis communication en
dc.subject market research en
dc.subject marketing en
dc.title Vliv krizové komunikace na image značky
dc.title.alternative Impact of Crisis Communication on Brand Image
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The purpose of this paper is to identify crisis communication of a brand. Important terms such as public relations, image, brand, crisis communication or market research are de-scribed in the theoretical part. The scope of the practical part is to analyse a particular case which involved the H&M company in January 2018. Its focus is to analyse data and inter-pret information gathered from a questioner.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50498
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
kobylík_2018_dp.pdf 3.290Mb PDF View/Open None
kobylík_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
kobylík_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account