Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Janotová, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42555
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit, co přinese plánovaná změna konceptu Street Dance Kempu, který byl doposud specifický svými tradičními prvky. Dílčím cílem práce je analyzovat etapy produkce tanečního festivalu Street Dance Kemp a zjistit tak, co české tanečníky v předešlých letech odrazovalo od opakované účasti. Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u vícedenních akcí. V praktické části jsou charakterizovány etapy produkce Street Dance Kempu v roce 2017 v porovnání s plánovaným novým konceptem eventu pro rok 2019.
dc.format 57 s. (76 600 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject event marketingová strategie cs
dc.subject plánování cs
dc.subject realizace cs
dc.subject event marketing en
dc.subject communication en
dc.subject strategy of event marketing en
dc.subject planning en
dc.subject realization en
dc.title Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp
dc.title.alternative Event Marketing of the Street Dance Camp Festival
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to find out what the planned change of the Street Dance Kemp concept will bring, which used to be so specific to its traditional elements. The partial aim of the thesis is to analyze the stages of production of the dance festival Street Dance Kemp and to find out what has discouraged Czech dancers from the repeated participation in previous years. The theoretical part of this thesis deals with the basic theoretical knowledge in the field of event marketing, more specifically, the strategy and marketing communications for specific multiday events. The practical part specifies the production stages for the Street Dance Kemp 2017 compared to the planned new concept of this event for 2019.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50491
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
janotová_2018_dp.pdf 3.060Mb PDF View/Open None
janotová_2018_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
janotová_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account