dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Janotová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42555
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zjistit, co přinese plánovaná změna konceptu Street Dance Kempu, který byl doposud specifický svými tradičními prvky. Dílčím cílem práce je analyzovat etapy produkce tanečního festivalu Street Dance Kemp a zjistit tak, co české tanečníky v předešlých letech odrazovalo od opakované účasti. Teoretická část práce věnuje pozornost základním teoretickým poznatkům v oblasti event marketingu, event marketingové strategii a specifikům marketingových komunikací u vícedenních akcí. V praktické části jsou charakterizovány etapy produkce Street Dance Kempu v roce 2017 v porovnání s plánovaným novým konceptem eventu pro rok 2019. |
|
dc.format |
57 s. (76 600 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
event marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
realizace
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
strategy of event marketing
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
realization
|
en |
dc.title |
Event marketing tanečního festivalu Street Dance Kemp |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing of the Street Dance Camp Festival |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to find out what the planned change of the Street Dance Kemp concept will bring, which used to be so specific to its traditional elements. The partial aim of the thesis is to analyze the stages of production of the dance festival Street Dance Kemp and to find out what has discouraged Czech dancers from the repeated participation in previous years. The theoretical part of this thesis deals with the basic theoretical knowledge in the field of event marketing, more specifically, the strategy and marketing communications for specific multiday events. The practical part specifies the production stages for the Street Dance Kemp 2017 compared to the planned new concept of this event for 2019. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50491
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|