Povědomí a postoje školní mládeže k neziskovým organizacím u žáků základních škol ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Povědomí a postoje školní mládeže k neziskovým organizacím u žáků základních škol ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Gazdíková, Klára
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42549
dc.description.abstract Nestáni neziskové organizace jsou právnické osoby, které na rozdíl od jiných podnikatel-ských subjektů, není cílem dosahování zisku, ale uspokojování potřeb konkrétních cílových skupin obyvatelstva. Tyto právnické osob užívají pojmy, jako nevýdělečné, obecně nebo veřejně prospěšné, či nevládní. Tyto pojmy charakterizují podstatu a náplň jejich činnosti. Tématem bakalářské práce je "Povědomí a postoje školní mládeže k neziskovým organiza-cím u žáků základních škol ve Zlínském kraji.". V teoretické části je provedena rešerše odborné literatury v oblasti nestátního neziskového sektoru s orientací na nestátní neziskové organizace, kde jsou rozebrány její jednotlivé slož-ky. Dále je provedena rešerše komunikačního mixu. V teoretické části je popsána i cílová skupina. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum, který je zaměřený na vnímání a postoje pubescentů základní školy v Zubří a základní školy 5. květena v Rožnově pod Radhoštěm, k nestátním neziskovým organizacím. Na základě výsledků provedeného výzkumu je uve-deno shrnutí a následné doporučení, které by mohlo nestátním neziskovým organizacím pomoci zvýšit efektivitu jejich činnosti, zvláště pro současnou konzumní společnost, kdy jsou jakékoliv projevy nezištného altruizmu tolik potřebné.
dc.format 58
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nestátní nezisková organizace cs
dc.subject komunikace nestátních neziskových organizací cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject pubescence cs
dc.subject non-governmental non-profit organization en
dc.subject communication of non-governmental non-profit organizations en
dc.subject communication mix en
dc.subject pubescence en
dc.title Povědomí a postoje školní mládeže k neziskovým organizacím u žáků základních škol ve Zlínském kraji
dc.title.alternative The Awareness and Attitudes of School Youth to Non-profit Organizations with Focus on Pupils of Elementary Schools in the Zlin Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated Not-for-profit organizations are legal entities that, unlike other business entities, are not aimed at generating profits but satisfying the needs of specific target population groups. These legal entities use terms such as non-profit, generally or publicly beneficial or non-governmental. These terms characterize the nature and content of their activities. The topic of the bachelor's thesis is "The Awareness and Attitudes of School Youth to Non-profit Organizations with Focus on Pupils of Elementary Schools in the Zlin Region". In the theoretical part, a literature research aims on the non-governmental non-profit sector with a focus on non-governmental non-profit organizations, which components are analy-zed too. Marketing communication mix and the target group is also described in the theore-tical part. In the practical part, quantitative research is carried out, which focuses on the perception and attitudes of the pubescent pupils of primary schools in Zubřích and the elementary schools of 5th flora in Rožnov pod Radhoštěm, to non-governmental non-profit organizati-ons. Based on the results of the research, there is a summary and subsequent recommen-dations that could help non-governmental non-governmental organizations to increase the efficiency of their activities, especially for the current consumer society, where all the ma-nifestations of unwanted altruism are so much needed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50483
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
gazdíková_2018_dp.pdf 3.876Mb PDF View/Open None
gazdíková_2018_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
gazdíková_2018_vp.doc 166Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account