Komunikace cvičebního online portálu Projekt 90 na sociálních sítích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Galda, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42548
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je "Komunikace cvičebního portálu Projekt 90 na sociálních sítích". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z marketingu, marketingových komunikací, digitálního marketingu se zaměřením na sociální sítě a sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současný stav komunikace na sociálních sítích Projektu 90 a její konkurence. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, který analyzuje vztah a chování potenciálních klientů na sociálních sítích. Z výsledků analýz je následně vytvořen návrh k optimální a efektivní komunikaci. |
|
dc.format |
48 s. (61 061 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
Online fitness
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
Digital Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Networking
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Sport Marketing
|
en |
dc.subject |
Online Fitness
|
en |
dc.title |
Komunikace cvičebního online portálu Projekt 90 na sociálních sítích |
|
dc.title.alternative |
Communication of Online Fitness Portal Projekt 90 on Social Networks |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the bachelor thesis is "Communication of the Exercise portal Project 90 on Social Networks". The theoretical part contains a summary of basic terms from marketing, marketing communication, digital marketing with a focus on social networks and sports marketing. The practical part analyzes the current state of communication on the social networks of Project 90 and it is competitors. In the practical part was created a questionnaire which analyzes the relationship and behavior of potential clients on social networks. The results of the analysis will then create a proposal for optimal and effective communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50481
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account