Komunikace cvičebního online portálu Projekt 90 na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace cvičebního online portálu Projekt 90 na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Galda, Martin
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42548
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je "Komunikace cvičebního portálu Projekt 90 na sociálních sítích". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z marketingu, marketingových komunikací, digitálního marketingu se zaměřením na sociální sítě a sportovního marketingu. Praktická část analyzuje současný stav komunikace na sociálních sítích Projektu 90 a její konkurence. V rámci praktické části byl vytvořen dotazník, který analyzuje vztah a chování potenciálních klientů na sociálních sítích. Z výsledků analýz je následně vytvořen návrh k optimální a efektivní komunikaci.
dc.format 48 s. (61 061 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Marketingové komunikace cs
dc.subject Digitální marketing cs
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Sportovní marketing cs
dc.subject Online fitness cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing communications en
dc.subject Digital Marketing en
dc.subject Social Networking en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Sport Marketing en
dc.subject Online Fitness en
dc.title Komunikace cvičebního online portálu Projekt 90 na sociálních sítích
dc.title.alternative Communication of Online Fitness Portal Projekt 90 on Social Networks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-21
dc.description.abstract-translated The topic of the bachelor thesis is "Communication of the Exercise portal Project 90 on Social Networks". The theoretical part contains a summary of basic terms from marketing, marketing communication, digital marketing with a focus on social networks and sports marketing. The practical part analyzes the current state of communication on the social networks of Project 90 and it is competitors. In the practical part was created a questionnaire which analyzes the relationship and behavior of potential clients on social networks. The results of the analysis will then create a proposal for optimal and effective communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50481
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
galda_2018_dp.pdf 1.787Mb PDF View/Open None
galda_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
galda_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account