dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Dostál, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42546
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá manipulativním marketingem politických stran, přesněji stran SPD a Pirátská strana v parlamentních volbách v roce 2017. Jejím účelem je zjistit, která z těchto vyjmenovaných stran byla ve své volební kampani přesvědčivější i za využití manipulačních technik. Práce je rozdělena na dvě části. V té první, teoretické, jsou vymeze-ny pojmy spojené s politickým marketingem a manipulacemi v něm. Dále se věnuje metodo-logii a výzkumu, jež je součástí praktické části. Tyto informace jsou použity v druhé části práce, praktické, kde na základě teoretické části dochází k analýze kampaní těchto dvou politických stran, jejich strategii a při sestavování kvalitativního výzkumu, který odpoví na dané výzkumné otázky této bakalářské práce. |
|
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Politika
|
cs |
dc.subject |
Volby
|
cs |
dc.subject |
Politický marketing
|
cs |
dc.subject |
Nástroje politického marketingu
|
cs |
dc.subject |
Poli-tické kampaně
|
cs |
dc.subject |
Manipulace v politickém marketingu
|
cs |
dc.subject |
Politics
|
en |
dc.subject |
Elections
|
en |
dc.subject |
Political marketing
|
en |
dc.subject |
Tools of political marketing
|
en |
dc.subject |
Political campaigns
|
en |
dc.subject |
Political manipulations
|
en |
dc.title |
Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017 |
|
dc.title.alternative |
Manipulation Techniques Used by the Freedom and Direct Democracy Party and the Czech Pirate Party During the 2017 Parliamentary Elections |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis "Manipulation techniques used by the Freedom and Direct Democracy Party and the Czech Pirate Party during the 2017 parliamentary election" is about manipu-latvi marketing of political parties, specifically SPD and Pirate Party during the 2017 parli-amentary election. It aims to find out, which one of hese parties was more succesfull at their political campaign to parliament and how they use manipulative techniques at these campaigns. Thesis is divided into two parts. Theoretical part is about defining how political marketing and its manipulation work. Second part, practical one, is about analysing cam-paigns of these two parties. Based on that is created research, that will answer on all the research questions of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50479
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2018-04-27 |
|