Budování módní značky v digitálním prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Brůhová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42543
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá budováním módní značky v digitálním prostředí. Pro účely této bakalářské práce byla zvolena rychle se rozvíjející mladá návrhářka se svou módní značkou, která se nazývá Lay Sedláková. Tato značka působí v České republice od roku 2016 a nyní je ve fázi formování a získávání většího povědomí na trhu s českou módou. V teoretické části bakalářské práce je popisován především význam značky, její budování a branbuilding. Tyto teoretické pojmy jsou zasazeny do digitálního marketingu a jejich vzájem-ného vztahu. Dále je v této části popsána metodika práce. Na teoretickou část navazuje praktická, která bude sloužit především pro interpretaci dat, zodpovězení výzkumných otázek a návrhu na zlepšení. Výzkumné otázky jsou zjištěny na základě kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétně se jedná o focus group a dotaz-níkové šetření. |
|
dc.format |
67 s. (103 036 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Budování značky
|
cs |
dc.subject |
fashion marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
digitální značka
|
cs |
dc.subject |
Lay Sedláková
|
cs |
dc.subject |
brandbuil-ding
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Brand building
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
digital brand
|
en |
dc.subject |
Lay Sedláková
|
en |
dc.subject |
brandbuilding
|
en |
dc.subject |
di-gital marketing
|
en |
dc.title |
Budování módní značky v digitálním prostředí |
|
dc.title.alternative |
Fashion Brand Building in Digital Enviroment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2018-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the development of fashion brands in the digital environment. As a concrete brand was chosen a fast-growing young designer with her brand called Lay Sedláková. This brand has been operating in the Czech Republic since 2016 and is now at the stage of forming and raising awareness. The theoretical part of the bachelor thesis describes the importance of the brand, its con-struction and branbuilding. These theoretical concepts are embedded in digital marketing and their relationship. Methodology is also described in this part. The theoretical part follows the practical one, which is mainly used for data interpretation, answering research questions and suggestions for improvement. Research questions are based on qualitative and quantitative research. Specifically, it is a focus group and a questi-onnaire survey. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50476
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account