Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Bačová, Michaela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:17Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42540
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace společností Riot Games, konkrétně na komunikaci směrem k hráčům. Hodnocena je komunikace pomocí vlastních webových stránek, sociálních sítí Facebook, Twitter, Instagram a Youtube a také zájem o tvorbu komunity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a stanovení výzkumných otázek a metod. Praktická část poté představuje společnost Riot Games a hru League of Legends a způsob její komunikace a dotazník zaměřený na online komunikaci, za účelem zhodnocení stanovených otázek týkajících se spokojenosti s komunikací.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Riot Games cs
dc.subject League of Legends cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Riot Games en
dc.subject League of Legends en
dc.subject social media en
dc.subject digital communication en
dc.subject marketing en
dc.title Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům
dc.title.alternative Riot Games' Communication towards Players
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on analysing the communication of Riot games, specifically the communication towards players. The evaluated tools are the main website, social media Facebook, Twitter, Instagram and Youtube and the interest in the work of the community. The theoretical part is focused on explaining basic terms linked with the topic and on assessing research questions and methods. The practical part then introduces Riot Games and League of Legends and style of its communication and uses a survey focused on the online communication to answer these questions and to evaluate the satisfaction with the communication of the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50472
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
bačová_2018_dp.pdf 5.248Mb PDF View/Open None
bačová_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
bačová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account