dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Žárský, Marian
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42497
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá zmapováním šestileté historie abonentních koncertů ve Frenštátě pod Radhoštěm, jakožto komplexního kulturního produktu. Práce zároveň hledá možnosti, jak čelit nepříznivému trendu stárnutí publika těchto koncertů a reálné hrozbě úbytku abonentů v následujících letech. Jednou z možných cest je oslovení publika jiné kulturní akce pořádané stejným organizátorem, tedy Městským kulturním střediskem ve Frenštátě pod Radhoštěm. Praktická část popisuje výzkum provedený formou experimentu ve formě uspořádání hravého koncertu pro děti a rodiče, který se v budoucnu stane základem pro tvorbu zcela nového abonentního cyklu pro děti a rodiče a zároveň příležitostí k oslovení rodičů a prarodičů dětí, jakožto potenciálního (mladšího) publika stávajícího abonentního cyklu pro dospělé posluchače. Do budoucna mohou výsledky výzkumu posloužit organizátorům jako podklad pro plánování nového abonentního cyklu nedělních představení pro děti a rodiče. Zároveň výzkum poskytl cenné informace o informovanosti a preferencích rodičů a prarodičů navštěvujících dětská představení v souvislosti s jejich potenciální aktivní účasti na abonentních koncertech pro dospělé. |
|
dc.format |
94 s.(148 445 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
abonmá
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
benefit
|
cs |
dc.subject |
komplexní kulturní produkt
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
městské kulturní středisko
|
cs |
dc.subject |
abonentní koncert
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
experiment
|
cs |
dc.subject |
koncertní cyklus pro rodiny
|
cs |
dc.subject |
subcsription
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
communikations mix
|
en |
dc.subject |
benefit
|
en |
dc.subject |
complex cultural pro-dukt
|
en |
dc.subject |
qvalitative survey
|
en |
dc.subject |
municipal curtural facility
|
en |
dc.subject |
subcribet concert
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
experiment
|
en |
dc.subject |
concert cycle for femilies
|
en |
dc.title |
Abonentní koncerty ve Frenštátě pod Radhoštěm Příprava koncertního cyklu pro rodiny |
|
dc.title.alternative |
Subscriptioned Concerts in Frenštát pod Radhoštem - Preparing a Concert Cycle for Families |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is dealing with the six years long history of monitoringthe abonent concerts in Frenštát pod Radhoštěm as a complex cultural product.The thesis is also searching for op-tions how to face the unfavourable trend of these audinece´s aging and the real threat of abonents´ decrease in the following years. One of the possible ways is to address the audi-ence of other cultural events organized by the same subject, that means the Municipal Cul-tural Centre of Frenštát pod Radhoštěm.The practical part describes the research done by the form of experiment, i.e. organizing a playful concert for children and their parents, that will form the basis for a whole new abonent cycle for children and their parents, and thus being an opportunity to address the children´s parents and grandparents, as a potential (younger ) audience of the present adults´ abonent cycle. The research results can in the future serve the organizers in their planning of a new abonent cycle for Sunday performan-ces for children and parents. Additionally, the research provided valuable information concerning the preferences and the informative knowledge of the parents and the grandparents attending the children´s performances, in connection with their potential active participation in the abonent concerts aimed at the adult audience. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50405
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|