Digitální podpora spotřebitelských soutěží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální podpora spotřebitelských soutěží

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Ustohal, Vojtěch
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42495
dc.description.abstract Tato práce je věnována problematice spotřebitelských soutěží. Její součástí je předložení teo-retických východisek z oblasti soutěží, komunikace, médií, online prostředí, a legislativním specifikům spotřebitelských soutěží. Práce dále analyzuje pořádané spotřebitelské soutěže na českém a slovenském trhu a předkládá návrh specializovaného produktu pro digitální podpo-ru organizace soutěží. Součástí práce je výzkum u cílové skupiny spotřebitelských soutěží a pořadatelů soutěží.
dc.format 70 s. (110 485 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject spotřebitelská soutěž cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject onli-ne marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject sales promotion en
dc.subject consumer competition en
dc.subject marketing research en
dc.subject on-line marketing en
dc.title Digitální podpora spotřebitelských soutěží
dc.title.alternative Digital Support for Consumer Competitions
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis is dedicated to the issue of consumer competitions. Part of this thesis is the pre-sentation of the theoretical background in the field of competitions, communication, media, online environment and legislative specifics of consumer competitions. The thesis also analy-zes organized consumer competitions on the Czech and Slovak market and presents a propo-sal for a specialized product for digital support of competition organization. Part of the thesis is research of target group of consumer competitions and organizers of competitions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50403
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
ustohal_2018_dp.pdf 4.311Mb PDF View/Open None
ustohal_2018_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
ustohal_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account