Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Malovaná, Hana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:15Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42479
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingové komunikace a destinace cestovního ruchu. Praktická část popisuje charakteristiku vybrané destinace, analyzuje současný stav komunikačních aktivit a nezbytné analýzy a šetření, které povedou k samotnému návrhu komunikační strategie. Závěrečná, tj. projektová část se zabývá řešením komunikační strategie a zohledňuje výsledky v konkrétním návrhu komunikační strategie.
dc.format 87
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject destinační management cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject Mikroregion Buchlov cs
dc.subject Mikroregion Staroměstsko cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject off-line komunikace cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject destination management en
dc.subject marketing research en
dc.subject target groups en
dc.subject Microregion Buchlov en
dc.subject Old Town Microregion en
dc.subject online communication en
dc.subject off-line communica-tion en
dc.title Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
dc.title.alternative Communication Strategy of Selected Tourism Destination
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis on designing the communication strategy of a selected destination of defines the theoretical founations of marketing communication and destinations of tourism. The practical part describes the characteristics of the selected destination, analyzes the current state of communication activities and the necessary analysis and investigation that lead to the actual draft of the communication stratégy. The final part, the project part, deals with the solution of the communication strategy and takes into account the results in the concrete design of the communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50374
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-20
local.subject teritoriální marketing cs
local.subject cestovní ruch cs
local.subject regional marketing en
local.subject tourism en


Files in this item

Files Size Format View Description
malovaná_2018_dp.pdf 19.67Mb PDF View/Open None
malovaná_2018_op.doc 119Kb Unknown View/Open None
malovaná_2018_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account