Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Křivánková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42475
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá identifikací konkurenčního prostředí značky Jack Daniel´s a následně vyhodnocuje a navrhuje marketingovou komunikaci značky. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka, konkurenční prostředí a marketingová komunikace. V praktické části je nejprve popsán profil značky Jack Daniel´s. Následně je značka a její konkurence analyzována, za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří vybrané analýzy a focus group se skupinou spotřebitelů. Doplňujícím nástrojem je také expertní rozhovor s marketingovým manažerem společnosti Brown-Forman. V projektové části se pracuje s výstupy z praktické části a jsou v ní navrženy nástroje pro optimální marketingovou komunikaci značky a jejich variant, s důrazem na její působení vůči spotřebiteli. |
|
dc.format |
133 s. (178 393znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
povědomí
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
awareness
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive environment
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
benchmark
|
en |
dc.subject |
Porter Analysis
|
en |
dc.subject |
Focus Group
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s |
|
dc.title.alternative |
Competitive Environment Identification and Design of Marketing Communication for Jack Daniel´s Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theses deal with identification of competitive environment of Jack Daniel´s brand. It also evaluates and suggests marketing communication of the brand. The theoretical part includes output of special literature research, as well as research related to brand subject, competitive environment and marketing communication in general. Practical section starts with profile description of Jack Daniel´s brand. Then follow the analysis of the brand and its competitors using secondary data provided by Brown-Forman. Other analytic tools contain various studies and focus group research. Interview with marketing manager of Brown-Forman is another expertise addition. Project section then operates with practical part outputs and also suggests optimization tools of marketing communication and its variants. The brand effect on the customer is the main focus of this section. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50370
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account