Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Krejčí, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42474
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení povědomí o produktu Imunoglukan. Konkrétně se zaměřuje na změnu vnímání produktu a postoje jednotlivých cílových skupin. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Dále se zabývá objasněním marketingu ve farmacii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, věnuje se také marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část charakterizuje společnost Imunoglukan, marketingový a komunikační mix. Věnuje se také analýze konkurence, je provedena SWOT analýza. Hlavním cílem praktické části je marketingový výzkum zaměřený na jednotlivé cílové skupiny. Praktická část slouží jako východisko pro vypracování projektové části. Projektová část obsahuje návrh komunikačního kampaně včetně časového harmonogramu, rozpočtu a vymezení způsobu měření efektivity kampaně.
dc.format 122 s. (199 037 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Imunoglukan cs
dc.subject farmacie cs
dc.subject marketing ve farmacii cs
dc.subject marketing cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject targeting cs
dc.subject positioning cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Imunoglukan en
dc.subject pharmacy en
dc.subject pharmaceutical marketing en
dc.subject marketing en
dc.subject segmentation en
dc.subject targeting en
dc.subject positioning en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject com-petitive analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
dc.title.alternative Marketing Communication and Positioning of the Pharmacy Product
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on a proposed communication campaign with the aim of raising awareness of the product known as Imunoglukan. Specifically, the thesis focuses on the changing perception of the product and the attitudes of individual target groups. The theoretical part of the work defines marketing in general. The thesis then goes on to deal with the clarification of marketing in the pharmaceutical industry and marketing specifics. A description of marketing and the communication mix in the pharmaceutical industry is given, and also the marketing research and precise methods used in the work. The practical part presents the company Imunoglukan, and the marketing and communi-cation mix. Also, this part describes an analysis of the competition, carried out by SWOT analysis. The main aim of the practical part is marketing research on each target group. The practical part is used as a basis for the preparation of the project part. The project part contains a proposed communication campaign, including a schedule, budget and a definition of how to measure the effectiveness of the campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50368
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
krejčí_2018_dp.pdf 5.401Mb PDF View/Open None
krejčí_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
krejčí_2018_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account