Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Kotlář, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42472
|
|
dc.description.abstract |
Generace Z nastupuje do pracovního procesu a kromě zodpovědnosti získávají její zástupci i finance, se kterými mohou nakládat podle svého uvážení. Pro značky to znamená další obří cílovou skupinu, na kterou mohou plně zaměřit své marketingové nástroje. Předložená diplomová práce definuje generaci Z a zkoumá její skutečný vztah k moderním technologiím, nakupování a samotným značkám. Hlouběji se zabývá nákupním chování generace Z v online prostředí, a zejména v segmentu sportovní módy. Praktická část vychází z polostrukturovaných hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z a analýzy konkurence v uvedeném segmentu. Cílem práce je navrhnout komunikaci pro novou značku sportovního oblečení, cílící na generaci Z. |
|
dc.format |
94 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Generace Z
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
fashion marketing
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
YouTube
|
cs |
dc.subject |
Generation Z
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
fashon marketing
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
YouTube
|
en |
dc.title |
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube |
|
dc.title.alternative |
Building Brand for Generation Z on Social Networks Facebook, Instagram, YouTube |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Generation Z is approaching to the work process and except gaining responsibility gain its members their first big money to spend in their own mind. For brands, this means another big target group to aim its marketing weapons. This thesis defines generation Z and tries to find its true relationship to new technologies, shopping and the brands itself. Deeply studies online shopping processes of the generation Z, especially in the sports fashion segment. The practical part is made of half-structured deep talks with members of the generation Z and competition analysis of the sports fashion segment. The main goal of the project part is to build a communication reccomendations for a new sports brand for generation Z. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50366
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account