Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kotlář, Jan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42472
dc.description.abstract Generace Z nastupuje do pracovního procesu a kromě zodpovědnosti získávají její zástupci i finance, se kterými mohou nakládat podle svého uvážení. Pro značky to znamená další obří cílovou skupinu, na kterou mohou plně zaměřit své marketingové nástroje. Předložená diplomová práce definuje generaci Z a zkoumá její skutečný vztah k moderním technologiím, nakupování a samotným značkám. Hlouběji se zabývá nákupním chování generace Z v online prostředí, a zejména v segmentu sportovní módy. Praktická část vychází z polostrukturovaných hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z a analýzy konkurence v uvedeném segmentu. Cílem práce je navrhnout komunikaci pro novou značku sportovního oblečení, cílící na generaci Z.
dc.format 94
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Generace Z cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject fashion marketing cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject YouTube cs
dc.subject Generation Z en
dc.subject online marketing en
dc.subject online communication en
dc.subject brand building en
dc.subject fashon marketing en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject social networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject YouTube en
dc.title Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
dc.title.alternative Building Brand for Generation Z on Social Networks Facebook, Instagram, YouTube
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-25
dc.description.abstract-translated Generation Z is approaching to the work process and except gaining responsibility gain its members their first big money to spend in their own mind. For brands, this means another big target group to aim its marketing weapons. This thesis defines generation Z and tries to find its true relationship to new technologies, shopping and the brands itself. Deeply studies online shopping processes of the generation Z, especially in the sports fashion segment. The practical part is made of half-structured deep talks with members of the generation Z and competition analysis of the sports fashion segment. The main goal of the project part is to build a communication reccomendations for a new sports brand for generation Z.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50366
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
kotlář_2018_dp.pdf 3.787Mb PDF View/Open None
kotlář_2018_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
kotlář_2018_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account