Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Jedlička, Jan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42468
dc.description.abstract Průmyslové revoluce s sebou přináší nové technologie a pokrokové myšlení na základě využívaní nových technologických vymožeností doby. Automatizace, elektronizace a digita-lizace jsou jasným příkladem nově nastupujícího způsobu myšlení. S rozvojem internetu, softwarových řešení vystavěných na základech umělé inteligence a následné robotizaci, máme dnes možnost přímo zažívat tuto pozvolnou přeměnu chápání a chování celé společnosti. Nevyřešeným otazníkem v mnohých oborech stále zůstává otázka sdílení poznatků nebo zkušeností, které se stávají stále, více aktuálnějšími. Tato práce je koncipována jako povrchní sonda, reflexe do oblasti ustálených zvyklostí, nákupních strategií a praxe v B2B segmentu z pohledu možného poskytovatele nového produktu/služby na nově se vytvářejícím trhu. Teoretická část práce nastíní formou orientační rešerše problematiku marketingu dodavatelsko-odběratelských vztahů, která zahrnuje výběr informací a zdrojů, jejichž účelem je poskytnout základní přehled teoreticko-referenčního rámce pro tuto práci. Analytická část se bude zabývat otázkou odkrývání nových tržních potenciálů, které s sebou proces elektronizace přináší. Zvolenou metodou je komparace podpůrných dat získaných polo-strukturovanými rozhovory a online výzkumnou anketou. Projektová část popíše návrh vývojových etap vzniku nového produktu a možností jeho zavedení na trh. Poslední kapitola je zaměřena na shrnutí výsledků a jejich interpretací, polemiku a vyplívající doporučení.
dc.format 125 s, (186 729 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Průmysl 4.0 cs
dc.subject Industry 4.0 cs
dc.subject Nákup 4.0 cs
dc.subject Procurement 4.0 cs
dc.subject Marketing dodavatelsko- odběratelských vztahů cs
dc.subject Supplier relationship management cs
dc.subject SRM cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject Kraljičova matice cs
dc.subject Paretova cs
dc.subject ABC cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Logistika cs
dc.subject eAukce cs
dc.subject katalogy B2B cs
dc.subject sdílení a sdílená ekonomika cs
dc.subject Industry 4.0 en
dc.subject Procurement 4.0 en
dc.subject Marketing supplier-client relationships en
dc.subject Supplier relationship management en
dc.subject SRM en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Kraljic matrix en
dc.subject Pareto en
dc.subject ABC en
dc.subject analysis en
dc.subject Logistics en
dc.subject eAuctions en
dc.subject B2B catalogues en
dc.subject Sharing and the sharing economy en
dc.title Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu
dc.title.alternative Shared Procurement Catalogue of Items in the B2B Segment from the Perspective of the Marketing Mix
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Káčerková, Eliška
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated An industrial revolution brings with it new technologies and advanced thinking based on the new technologies used at the time. Automation, electronization and digitalisation are clear examples of a new way of thinking. With the development of the Internet, software solutions built on the basis of artificial intelligence and subsequently robotization, we now have the opportunity to experience directly this gradual transformation in the understanding and behavior of the whole of society. An unresolved question in many disciplines remains the question of sharing knowledge and experience which is constantly being updated. This work has been conceived as a superficial probe and a reflection of common practices in procurement strategies and business practices in the B2B segment from the point of view of a potential provider of a new product/service in a newly emerging market. The theoretical part of the work will outline the form of orientational research into issues of supplier-customer relationships in marketing, which includes the selection of information and resources, the purpose of which is to provide a basic overview of the theoretical-reference framework for this work. The analytical part will address the issue of uncovering the new market potential that the process of digitalisation brings. The chosen method is a comparison of the supporting data obtained through semi-structured interviews and an online survey. The project part describes the design of the developmental stages of the new product and the possibilities for its introduction to the market. The last section will focus on summarizing and interpreting the results, discussion and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50358
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
jedlička_2018_dp.pdf 3.441Mb PDF View/Open None
jedlička_2018_op.doc 148Kb Unknown View/Open None
jedlička_2018_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account