dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Jedlička, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42468
|
|
dc.description.abstract |
Průmyslové revoluce s sebou přináší nové technologie a pokrokové myšlení na základě využívaní nových technologických vymožeností doby. Automatizace, elektronizace a digita-lizace jsou jasným příkladem nově nastupujícího způsobu myšlení. S rozvojem internetu, softwarových řešení vystavěných na základech umělé inteligence a následné robotizaci, máme dnes možnost přímo zažívat tuto pozvolnou přeměnu chápání a chování celé společnosti. Nevyřešeným otazníkem v mnohých oborech stále zůstává otázka sdílení poznatků nebo zkušeností, které se stávají stále, více aktuálnějšími. Tato práce je koncipována jako povrchní sonda, reflexe do oblasti ustálených zvyklostí, nákupních strategií a praxe v B2B segmentu z pohledu možného poskytovatele nového produktu/služby na nově se vytvářejícím trhu. Teoretická část práce nastíní formou orientační rešerše problematiku marketingu dodavatelsko-odběratelských vztahů, která zahrnuje výběr informací a zdrojů, jejichž účelem je poskytnout základní přehled teoreticko-referenčního rámce pro tuto práci. Analytická část se bude zabývat otázkou odkrývání nových tržních potenciálů, které s sebou proces elektronizace přináší. Zvolenou metodou je komparace podpůrných dat získaných polo-strukturovanými rozhovory a online výzkumnou anketou. Projektová část popíše návrh vývojových etap vzniku nového produktu a možností jeho zavedení na trh. Poslední kapitola je zaměřena na shrnutí výsledků a jejich interpretací, polemiku a vyplívající doporučení. |
|
dc.format |
125 s, (186 729 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Průmysl 4.0
|
cs |
dc.subject |
Industry 4.0
|
cs |
dc.subject |
Nákup 4.0
|
cs |
dc.subject |
Procurement 4.0
|
cs |
dc.subject |
Marketing dodavatelsko- odběratelských vztahů
|
cs |
dc.subject |
Supplier relationship management
|
cs |
dc.subject |
SRM
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Kraljičova matice
|
cs |
dc.subject |
Paretova
|
cs |
dc.subject |
ABC
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
Logistika
|
cs |
dc.subject |
eAukce
|
cs |
dc.subject |
katalogy B2B
|
cs |
dc.subject |
sdílení a sdílená ekonomika
|
cs |
dc.subject |
Industry 4.0
|
en |
dc.subject |
Procurement 4.0
|
en |
dc.subject |
Marketing supplier-client relationships
|
en |
dc.subject |
Supplier relationship management
|
en |
dc.subject |
SRM
|
en |
dc.subject |
Marketing mix
|
en |
dc.subject |
Kraljic matrix
|
en |
dc.subject |
Pareto
|
en |
dc.subject |
ABC
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
Logistics
|
en |
dc.subject |
eAuctions
|
en |
dc.subject |
B2B catalogues
|
en |
dc.subject |
Sharing and the sharing economy
|
en |
dc.title |
Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu |
|
dc.title.alternative |
Shared Procurement Catalogue of Items in the B2B Segment from the Perspective of the Marketing Mix |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
An industrial revolution brings with it new technologies and advanced thinking based on the new technologies used at the time. Automation, electronization and digitalisation are clear examples of a new way of thinking. With the development of the Internet, software solutions built on the basis of artificial intelligence and subsequently robotization, we now have the opportunity to experience directly this gradual transformation in the understanding and behavior of the whole of society. An unresolved question in many disciplines remains the question of sharing knowledge and experience which is constantly being updated. This work has been conceived as a superficial probe and a reflection of common practices in procurement strategies and business practices in the B2B segment from the point of view of a potential provider of a new product/service in a newly emerging market. The theoretical part of the work will outline the form of orientational research into issues of supplier-customer relationships in marketing, which includes the selection of information and resources, the purpose of which is to provide a basic overview of the theoretical-reference framework for this work. The analytical part will address the issue of uncovering the new market potential that the process of digitalisation brings. The chosen method is a comparison of the supporting data obtained through semi-structured interviews and an online survey. The project part describes the design of the developmental stages of the new product and the possibilities for its introduction to the market. The last section will focus on summarizing and interpreting the results, discussion and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50358
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|