Event marketing vybrané výstavy minerálů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Héžová, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42465
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je pořádání výstav minerálů, specifikace vlastností tohoto eventu a jeho pozice v rámci marketingových komunikací. Cílem práce je vyhodnocení efektivnosti stávajících komunikačních nástrojů a vytvoření komunikačního plánu. Teoretická část práce definuje pojem marketing služeb, event marketing a popisuje komunikační mix, jeho nástroje a oblast veletrhů a výstav. V této části je také vymezen teoretický rámec marketingového výzkumu. Analytická část obsahuje charakteristiku pořádaných výstav minerálů a analýzu jejích dosavadních komunikačních aktivit. Další část se věnuje vyhodnocení dotazníkového šetření a analýze sekundárních dat. Obsahem projektové části je návrh komunikačního plánu v návaznosti na stávající komunikační aktivity výstav vedoucí k jejich zefektivnění a celkovému rozvoji v dalším časovém horizontu. |
|
dc.format |
95 s. (128 953 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Event marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
veletrhy
|
cs |
dc.subject |
výstavy
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
Google analytics
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
trade fairs
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
Google analytics
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.title |
Event marketing vybrané výstavy minerálů |
|
dc.title.alternative |
Event Marketing of a Selected Mineral Exposition |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this diploma thesis is the organization of mineral exhibitions, specification of the characteristics of this event and its position within the marketing communications. The goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of existing communication tools and to create a communication plan. The theoretical part of the thesis defines the concept of marketing services, event marketing and characterizes the communication mix, its tools and the field of trade fairs and exhibitions. In this part, theoretical background of marketing research is also defined. The analytical part contains the characteristics of organized exhibitions of minerals and analysis of its existing communication activities. The next part deals with evaluation of the questionnaire survey and analysis of secondary data. The content of the project part is a proposal of a communication plan in connection with the existing communication activities of exhibitions leading to their rationalizing and overall development in the next time horizon. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50348
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account