Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Čapek, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42461
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá programatickým nakupováním mediálního prostoru, který je srovnáván se standardními nákupními modely v digitálním prostředí. Teoretická část obsa-huje informace z oblasti marketingové komunikace až po internetový marketing a proces nakupování reklamy. Větší část teorie se věnuje problematice RTB. Praktická část za po-moci kvantitativního výzkumu a experimentu, hledá odpovědi na výzkumné otázky, které se týkají nákupního chování zadavatelů reklamy v digitálním prostředí a jejich preference-mi. |
|
dc.format |
82 s. (102 414 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
RTB
|
cs |
dc.subject |
programatický nákup
|
cs |
dc.subject |
PPC systémy
|
cs |
dc.subject |
nákupní modely
|
cs |
dc.subject |
reklama na in-ternetu
|
cs |
dc.subject |
RTB
|
en |
dc.subject |
Programmatic Purchase
|
en |
dc.subject |
PPC Systems
|
en |
dc.subject |
Purchasing Models
|
en |
dc.subject |
Advertising on the Internet
|
en |
dc.title |
Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí |
|
dc.title.alternative |
Programatic Shopping of Media Space Versus Standard Purchase Models in Digital Environment |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with programmatic purchase of media space, which is compared to stand-ard purchase models in digital environment. The theoretical part includes information from marketing communication to internet marketing and ad-buying process. The larger part of the theory deals with RTB issues. The practical part, with the help of quantitative research and experiment, seeks answers to research questions about the purchase behavior of adver-tisers in the digital environment and their preferences. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50344
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account