Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Čapek, Josef
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42461
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá programatickým nakupováním mediálního prostoru, který je srovnáván se standardními nákupními modely v digitálním prostředí. Teoretická část obsa-huje informace z oblasti marketingové komunikace až po internetový marketing a proces nakupování reklamy. Větší část teorie se věnuje problematice RTB. Praktická část za po-moci kvantitativního výzkumu a experimentu, hledá odpovědi na výzkumné otázky, které se týkají nákupního chování zadavatelů reklamy v digitálním prostředí a jejich preference-mi.
dc.format 82 s. (102 414 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject RTB cs
dc.subject programatický nákup cs
dc.subject PPC systémy cs
dc.subject nákupní modely cs
dc.subject reklama na in-ternetu cs
dc.subject RTB en
dc.subject Programmatic Purchase en
dc.subject PPC Systems en
dc.subject Purchasing Models en
dc.subject Advertising on the Internet en
dc.title Programatické nakupování mediálního prostoru versus standardní nákupní modely v digitálním prostředí
dc.title.alternative Programatic Shopping of Media Space Versus Standard Purchase Models in Digital Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis deals with programmatic purchase of media space, which is compared to stand-ard purchase models in digital environment. The theoretical part includes information from marketing communication to internet marketing and ad-buying process. The larger part of the theory deals with RTB issues. The practical part, with the help of quantitative research and experiment, seeks answers to research questions about the purchase behavior of adver-tisers in the digital environment and their preferences.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50344
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
čapek_2018_dp.pdf 3.386Mb PDF View/Open None
čapek_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
čapek_2018_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account