Povědomí a vnímání zvolené značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Povědomí a vnímání zvolené značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Benáčková, Jana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42458
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zkoumáním povědomí a vnímání zvolené značky u spotřebitelů. Speciálně se zaměřuje na značku Dům barev ve vybraném regionu. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako značka, hodnota značky, strategické řízení značky, identita a image značky, nákupní chování, marketingová komunikace, image prodejny, marketingový výzkum. Praktická část obsahuje identifikaci vybrané značky podle pasáží uvedených v teoretické části, metodiku vlastní průzkumné sondy a analýzu s interpretací získaných dat. Obsahem projektové části je vypracování návrhu komunikační kampaně na posílení vnímání zvolené značky.
dc.format 91 s. (120 854 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject znalost cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject image cs
dc.subject identita cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Brand en
dc.subject knowledge en
dc.subject perception en
dc.subject image en
dc.subject identity en
dc.subject consumer en
dc.subject marketing research en
dc.title Povědomí a vnímání zvolené značky
dc.title.alternative The Awareness and Perception of the Selected Brand
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis analyses the awareness and perception of the chosen brand by consum-ers. It especially focuses on the Dům barev brand in the selected region. The theoretical part defines important concepts such as brand, brand value, strategic brand management, brand identity and image, buying behaviour, marketing communication, shop image, and marketing research. The practical part contains the identification of the selected brand ac-cording to the passages listed in the theoretical part, methodology of the own questionnaire probe and analysis with the interpretation of the obtained data. The content of the project part is to develop a communication campaign to enhance the perception of the chosen brand.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50341
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
benáčková_2018_dp.pdf 3.820Mb PDF View/Open None
benáčková_2018_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
benáčková_2018_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account