dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Benáčková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:14Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42458
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zkoumáním povědomí a vnímání zvolené značky u spotřebitelů. Speciálně se zaměřuje na značku Dům barev ve vybraném regionu. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy jako značka, hodnota značky, strategické řízení značky, identita a image značky, nákupní chování, marketingová komunikace, image prodejny, marketingový výzkum. Praktická část obsahuje identifikaci vybrané značky podle pasáží uvedených v teoretické části, metodiku vlastní průzkumné sondy a analýzu s interpretací získaných dat. Obsahem projektové části je vypracování návrhu komunikační kampaně na posílení vnímání zvolené značky. |
|
dc.format |
91 s. (120 854 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
znalost
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
knowledge
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Povědomí a vnímání zvolené značky |
|
dc.title.alternative |
The Awareness and Perception of the Selected Brand |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2018-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis analyses the awareness and perception of the chosen brand by consum-ers. It especially focuses on the Dům barev brand in the selected region. The theoretical part defines important concepts such as brand, brand value, strategic brand management, brand identity and image, buying behaviour, marketing communication, shop image, and marketing research. The practical part contains the identification of the selected brand ac-cording to the passages listed in the theoretical part, methodology of the own questionnaire probe and analysis with the interpretation of the obtained data. The content of the project part is to develop a communication campaign to enhance the perception of the chosen brand. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50341
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|