Efektivita nástrojů interní komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivita nástrojů interní komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Valvodová, Tereza
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:14Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42455
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá efektivitou nástrojů interní komunikace průmyslových divizí společnosti XY. Cílem je zmapovat současnou podobou interní komunikace v divizích A&B, zjistit informovanost zaměstnanců, definovat nástroje, které jsou zaměstnanci považovány za nejefektivnější, a přinést návrhy pro případná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické jsou definovány základní pojmy marketingové komunikace, interní komunikace, firemní kultury a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma XY, interní komunikace jejích průmyslových divizí, provedena analýza individuálních hloubkových rozhovorů s managementem divizí a vyhodnocen dotazník zjišťující současný stav interní komunikace v divizích A&B. Na základě závěrů z kvalitativní a kvantitativní sondy jsou projektové části práce navrženy kroky k zefektivnění nástrojů v interní komunikaci.
dc.format 87 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject nástroje interní komunikace cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject internal communications en
dc.subject effectiveness en
dc.subject internal communications channels en
dc.subject marketing research en
dc.title Efektivita nástrojů interní komunikace
dc.title.alternative Effectiveness of Internal Communication Channels
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the effectiveness of internal communications channels in the industrial divisions of company XY. Main goal of the thesis is to map current situation of internal communication in A&B divisions, find out present-day informedness of divisions' employees, define tools which are considered by aforementioned employees to be the most useful and effective and design eventual improvements. Paper is divided into three parts theoretical, practical and project. Basic terms of marketing communications, internal communications, company culture and marketing research are defined in the theoretical section. Company XY is presented afterwards in the practical part, including internal communications of its divisions. These communications are analyzed using in-depth individual interviews with divisions' management and questionnaire for divisions' employees which examines current situation of internal communications through their eyes. In the last project part of the paper improvements are designed based on the findings of both qualitative and quantitative analyses to make internal communications tools more effective.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50337
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
valvodová_2018_dp.zip 86.33Mb Unknown View/Open None
valvodová_2018_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
valvodová_2018_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account