Strach v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strach v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Škorpíková, Nikol
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42451
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o využití emocí v současné reklamě, především využitím apelu strachu. V teoretické části se zabývá problematikou teorie reklamy, druhy emočních apelů a zaměřuje se specificky na apel strachu v reklamě. Podrobně zde popisuje formy strachu, efektivní využití strachu, faktory ovlivňující spotřebitele a jeho vnímání, stejně jako etickou a právní stránku využití apelu strachu v reklamě. V praktické části se soustředí na kvantitativní analýzu reklamy, popisuje současný stav a zákazníkovu percepci. V projektové části se věnuje návrhům pro zlepšení a tvorbu reklamních kampaní zaměřujících se na apel strachu.
dc.format 93 s. (13 9310 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Strach cs
dc.subject reklama cs
dc.subject emoce cs
dc.subject emocionální apel cs
dc.subject strach v reklamě cs
dc.subject negativní emo- ce cs
dc.subject motiv cs
dc.subject Fear en
dc.subject advertising en
dc.subject emotions en
dc.subject emotional appeal en
dc.subject fear in advertising en
dc.subject negative emotions en
dc.subject motif en
dc.title Strach v reklamě
dc.title.alternative Fear in Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis discusses the effective use of the emotional appeal in nowadays adver- tising, mainly usage of fear appeal. The theoretical part provides an insight into the theory of advertising, advertising appeals and is closely focused on the use of the emotional appe- al of fear in advertising. There is formulated the forms of fear in advertising, functions of fear, factors influencing the acceptance of fear, use of fear in advertising and its embedding in ethics and legislation. The practical part is using quantitative analysis of advertising con- taining an appeal of fear shows its current state and its consumer s perception. The project part presents a tool for creating advertising campaigns that include an appeal fear.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50332
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
škorpíková_2018_dp.zip 4.806Mb Unknown View/Open None
škorpíková_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
škorpíková_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account