Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Strašilová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42450
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tématem chování generace Y ve Zlínském kraji ve vztahu ke zdravému životnímu stylu. Teoretická část obsahuje teoretický základ pro zpracování praktické části a pro pochopení dané problematiky. Je zde vymezena generace Y jakožto cílová skupina a její charakteristiky a preference při nákupu. Dále jsou v teoretické části objasněny pojmy, které se vztahují ke spotřebitelskému chování, nákupnímu rozhodovacímu procesu a zdravému životnímu stylu. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření a focus group a jejich vyhodnocení. Vypracována je také analýza konkurence. V projektové části je navržena komunikační kampaň pro restauraci XY za účelem oslovení cílové skupiny. |
|
dc.format |
85 s. (123 915 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
respondent
|
cs |
dc.subject |
komunikační kampaň
|
cs |
dc.subject |
restaurace
|
cs |
dc.subject |
strava
|
cs |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
generation Y
|
en |
dc.subject |
healthy lifestyle
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
respondent
|
en |
dc.subject |
communication campaign
|
en |
dc.subject |
restaurant
|
en |
dc.subject |
food
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Communication Campaign for Generation Y in Relation to a Healthy Lifestyle |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis deals with the behavior of generation Y in Zlín region in relation to a healthy lifestyle. The theoretical part includes theoretical background for elaboration of the practical part and for an understanding of given matters. It defines generation Y as a target group and its characteristics and preferences connected with their buying behavior. The theoretical part also clarifies terms connected with consumer behavior, buying decision-making process, and healthy lifestyle. The practical part includes the questionnaire and focus group and their analysis. There is also a competitive analysis. In the project part, there is an outline of the communication campaign for restaurant XY in order to reach the target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50330
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account