Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Strašilová, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42450
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tématem chování generace Y ve Zlínském kraji ve vztahu ke zdravému životnímu stylu. Teoretická část obsahuje teoretický základ pro zpracování praktické části a pro pochopení dané problematiky. Je zde vymezena generace Y jakožto cílová skupina a její charakteristiky a preference při nákupu. Dále jsou v teoretické části objasněny pojmy, které se vztahují ke spotřebitelskému chování, nákupnímu rozhodovacímu procesu a zdravému životnímu stylu. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření a focus group a jejich vyhodnocení. Vypracována je také analýza konkurence. V projektové části je navržena komunikační kampaň pro restauraci XY za účelem oslovení cílové skupiny.
dc.format 85 s. (123 915 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject zdravý životní styl cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject respondent cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject restaurace cs
dc.subject strava cs
dc.subject consumer behavior en
dc.subject generation Y en
dc.subject healthy lifestyle en
dc.subject research en
dc.subject analysis en
dc.subject respondent en
dc.subject communication campaign en
dc.subject restaurant en
dc.subject food en
dc.title Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
dc.title.alternative Proposal of Communication Campaign for Generation Y in Relation to a Healthy Lifestyle
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This master's thesis deals with the behavior of generation Y in Zlín region in relation to a healthy lifestyle. The theoretical part includes theoretical background for elaboration of the practical part and for an understanding of given matters. It defines generation Y as a target group and its characteristics and preferences connected with their buying behavior. The theoretical part also clarifies terms connected with consumer behavior, buying decision-making process, and healthy lifestyle. The practical part includes the questionnaire and focus group and their analysis. There is also a competitive analysis. In the project part, there is an outline of the communication campaign for restaurant XY in order to reach the target group.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50330
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
strašilová_2018_dp.zip 141.0Mb Unknown View/Open None
strašilová_2018_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
strašilová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account