Image Fakulty Technologické Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a její vnímání studenty
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Stojanovičová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42449
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou image Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati vnímané jejími studenty. Teoretická část popisuje teoretické poznatky z oblasti image a interní komunikace v souvislosti s prostředím vzdělávací instituce. Dále je věnován prostor marketingovému výzkumu a metodice, z níž vychází praktická část. Ta se věnuje předsta-vení fakulty, kvalitativnímu a následně kvantitativnímu výzkumu za účelem zmapování image vnímané studenty. Na základě zjištěných dat jsou v poslední projektové části práce navržena doporučení a projekt k optimalizaci image. Projekt je podroben časové, rizikové a nákladové analýze. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
sémantický diferenciál
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací instituce
|
cs |
dc.subject |
Fakulta technologická
|
cs |
dc.subject |
Univerzita Tomáše Bati
|
cs |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
semantic differential
|
en |
dc.subject |
educational insti-tution
|
en |
dc.subject |
Faculty of Technology
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata University in Zlin
|
en |
dc.title |
Image Fakulty Technologické Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a její vnímání studenty |
|
dc.title.alternative |
Image of Faculty of Technology at Tomas Bata University in Zlin and Its Perception by Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the image of Faculty of Technology at Tomas Bata University in Zlin and its perception by their students. The theoretical part describes the theoretical knowled-ge of image and internal communication in the context of the environment of the educatio-nal institution. Second part is devoted to marketing research and to the methodology which is the base for the practical part of the diploma thesis. Practical part is dedicated to faculty introduction, qualitative and quantitative research. The aim is to map the perception of stu-dents regarding the faculty´s image. Based on the findings from previous chapters, the final part contains suggestions and project which recommends how to improve the image of the faculty. The project is subjected to time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50329
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account