Aspekty ovlivňující zobrazování videí anglicky mluvících tvůrců na YouTube

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aspekty ovlivňující zobrazování videí anglicky mluvících tvůrců na YouTube

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Staša, Břetislav
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42448
dc.description.abstract Práce pojednává o fenoménu YouTube, a to zejména z analytické perspektivy. Předmětem práce jsou aspekty, které ovlivňují zobrazování videí anglicky mluvících tvůrců. Důraz je kladen především na aspekty, které se vážou k náhledovému obrázku a názvu videa, dále pak také k vztahu mezi autorem videa, či správce kanálu, a diváky daného videa.
dc.format 115 s. (169 233 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject YouTube cs
dc.subject vlog cs
dc.subject video cs
dc.subject titulek cs
dc.subject náhledový obrázek cs
dc.subject youtubeři cs
dc.subject vlogeři cs
dc.subject komu- nikace cs
dc.subject internet cs
dc.subject propagace cs
dc.subject clickbaiting cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject YouTube en
dc.subject vlog en
dc.subject video en
dc.subject title en
dc.subject thumbnail en
dc.subject youtubers en
dc.subject vlogers en
dc.subject communications en
dc.subject marketing en
dc.subject internet en
dc.subject promotion en
dc.subject clickbaiting en
dc.subject commercial en
dc.subject social networks en
dc.title Aspekty ovlivňující zobrazování videí anglicky mluvících tvůrců na YouTube
dc.title.alternative Aspects which Influence Viewer Ratings of English-Speaking Video Creators on YouTube
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kovářová Skřičková, Kristýna
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated Thesis examines the phenomenon of YouTube mainly from the point of view of an analytic approach. Aspects determining the reach of videos made by English speaking creators are the main focus of the thesis. Emphasis is placed predominantly on the aspects of a thumbnail and a title. Moreover, the thesis also explores the relationship between the creator and the viewers of the given video.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50328
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
staša_2018_dp.pdf 5.748Mb PDF View/Open None
staša_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
staša_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account