Tvorba marketingového plánu kavárny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba marketingového plánu kavárny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Polák, Jan
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42446
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingem nově založené kavárny Queen Café v Praze. V rámci práce je nejdříve shrnutý teoretický základ. Následně jsou provedeny rozbory vnějšího a vnitřního prostředí podniku formou PEST a Porterovy analýzy konkurenčních sil. Další zjištění jsou dále shrnuta ve SWOT analýze. Závěry této práce se také opírají o výsledky kvalitativního průzkumu provedeného formou skupinové diskuse. Výsledky rozborů a výzkumu jsou aplikovány na marketingový mix podniku a jsou navržena jeho zlepšení. V závěru práce autor dále uvádí návrhy komunikačních kampaní odrážejících komunikační strategii
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject kavárna cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject focus group cs
dc.subject : PEST Analysis en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Porter Analysis en
dc.subject Marketing en
dc.subject Café en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Plan en
dc.subject Focus Group en
dc.title Tvorba marketingového plánu kavárny
dc.title.alternative Creating of a Marketing Plan of a Café
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with creating of a marketing plan of the newly established café in Prague. The first part focuses on theoretical basis summary. Subsequently, analyzes of the external and internal environment of the company are carried out in the form of PEST and Porter's analysis of competing forces. Further findings are summarized in the SWOT analysis. The conclusions of this work are also based on the results of the qualitative survey carried out in the form of focus group. The results of analyzes and research are applied to the marketing mix of the company and its improvements are proposed. At the end of the thesis, the author also presents proposals for communication campaigns reflecting the communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50325
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
polák_2018_dp.pdf 2.309Mb PDF View/Open None
polák_2018_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
polák_2018_vp.doc 148Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account