dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Plechatá, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42443
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce jsou interní PR s vazbou na firemní kulturu a jejich vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců vybrané internetové společnosti. Teoretická část vymezuje východiska ve sféře interní komunikace, firemní kultury, zpětné vazby, motivace a na závěr definuje výzkumné otázky. Praktická část popisuje vybranou internetovou společnost, definuje metodiku výzkumu, analyzuje získaná data, identifikuje silné a slabé stránky vnitřního prostředí společnosti, a také její hrozby a příležitosti. V závěru verifikuje výzkumné otázky. Náplní projektové části práce je vlastní návrh koncepce efektivní komunikace s vazbou na firemní kulturu při využití nástrojů interních PR a zhodnocení návrhu z hlediska ekonomické a technické náročnosti. |
|
dc.format |
76 s. (114 998 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Particular Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of the Company's Employees |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this master's thesis is internal PR in relation to the corporate culture and its influence on attitudes and values of the selected internet company employees. The theoretical part defines the background in the field of internal communication, corporate culture, feedback, motivation and defines the research's questions on the end. The practical part describes the selected internet company, defines the methodology of the research, analyses the acquired data, identifies the strengths and weakness of the internal environment of the chosen company, and its threats and opportunities. There is the research questions verification on the end of this part. The aim of the project part is design of the concept of effective communication with connection to corporate culture using internal PR tools and evaluation of the proposal in terms of economic and technical difficulty. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50320
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2018-04-16 |
|