dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Navrátilová, Michala
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42440
|
|
dc.description.abstract |
Téma této diplomové práce je Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování a jejím hlavním úkolem je sestavit návrh dovolené pro daný segment. Teoretická část práce poskytuje teoretický základ pro celou práci, je vytvořena z odborných publikací a věnuje se tématům jako je spotřebitelské chování, generace a jejich rozdělení, segmentace spotřebních trhů, či cestovní ruch. V rámci praktické části je vytvořen kvalitativní a kvantitativní výzkum s následnou analýzou dat. Na základě poznatků vyplývajících z výzkumu je v projektové části navržen ideální plán letní dovolené pro danou cílovou skupinu. |
|
dc.format |
105 s. (171 584 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
generace
|
cs |
dc.subject |
generace X
|
cs |
dc.subject |
segmentace spotřebního trhu
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
pedagogové
|
cs |
dc.subject |
Consumer Behaviour
|
en |
dc.subject |
Generation X
|
en |
dc.subject |
the Segmentation of Consumer Markets
|
en |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
Pedagogues
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování pedagogů generace X v oblasti cestování |
|
dc.title.alternative |
Consumer Behaviour of Pedagogues of Generation X in Terms of Travelling |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is Consumer Behaviour of Pedagogues of Generation X in terms of Travelling and the main goal is to create a plan for holiday suitable for a given segment. The theoretical part works as a theoretical base for the whole thesis and contains themes such as Customer Behaviour, Generations and its Division, Segmentation of Consumer Markets or Tourism. The practical part provides qualitative and quantitative research followed by data analysis. Based on the knowledge resulting from the research, in the last part of the thesis, the project part, the plan for the holiday for the stated target group is created. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50315
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-17 |
|