dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Morcinková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42439
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je motivovaná aktuálním nedostatkem IT odborníků na českém trhu. Velká poptávka po IT odbornících a jejich nízký počet jim nabízí svobodu ve výběru firmy, pro kterou chtějí pracovat. Firmy proto začínají vymýšlet různé firemní benefity ve snaze odlišit se a zatraktivnit. Tato práce je založená na spolupráci se zlínskou softwarovou agenturou B2A Software Development, s.r.o., která na trhu působí teprve od roku 2013. Vzhledem ke zostřené konkurenci v boji o talentované IT odborníky začíná tato agentura vnímat potřebu odlišit se a vytvořit silnou atraktivní značku zaměstnavatele, která jim pomůže získat kvalitní pracovní sílu. Tato práce aplikuje teorii budování značky a vytváří díky ní návrh komuni-kační strategie cílené na stávající i potenciální zaměstnance. Mezi hlavní metody práce patří rešerše poznatků z české i cizojazyčné odborné literatury zabývající se budováním značky zaměstnavatele a pracovní motivací člověka. V praktic-ké části jsou analyzovány: interní hloubkové rozhovory se stávajícími zaměstnanci B2A, hloubkový rozhovor s hlavním manažerem B2A, Petrem Kubíčkem, a hloubkové rozho-vory s potenciálními zaměstnanci. Projektová část spojuje poznatky z obou předchozích částí. Představuje optimální komu-nikaci značky B2A za účelem vytvoření atraktivní a snadno odlišitelné značky na trhu práce, která má za cíl zvýšit šanci B2A získat kvalitní talenty do firmy, snížit jejich výda-je na nábor nových zaměstnanců a zvýšit angažovanost a loajalitu stávajících zaměstnan-ců. Pro správné nastavení strategie značky zaměstnavatele B2A je nutné zodpovědět vý-zkumnou otázku, která zní: Jaké jsou motivační faktory IT odborníků při výběru firmy? |
|
dc.format |
110 s. (203 588 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
IT odborníci
|
cs |
dc.subject |
motivační faktory
|
cs |
dc.subject |
softwarová agentura
|
cs |
dc.subject |
marketing v HR
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
Mileniálové
|
cs |
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
Employer Brand
|
en |
dc.subject |
Brand Building
|
en |
dc.subject |
IT Professionals
|
en |
dc.subject |
Motivational Factors
|
en |
dc.subject |
Software Agency
|
en |
dc.subject |
HR Marketing
|
en |
dc.subject |
Milenials
|
en |
dc.subject |
Generation Y
|
en |
dc.title |
Employer branding softwarové firmy B2A |
|
dc.title.alternative |
Employer Branding of the Software Company B2A |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourek, Josef |
|
dc.date.accepted |
2018-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This paper is inspired by the current shortage of IT professionals on the Czech market. The large demand for IT professionals and their low numbers offers them the freedom to choose the company they want to work for. Businesses therefore keep coming up with various company benefits in an effort to differentiate and make themselves more appea-ling. This work is based on collaboration with B2A Software Development, Ltd., a Zlín softwa-re company, which has only been operating since 2013. Due to the increased competition in the fight for talented IT specialists, this agency recognizes the need to differentiate itself and to create a strong attractive brand as an employer that would help them hiring a quality workforce. This paper applies Employer Branding theory and creates a proposal for a communication strategy that targets existing as well as potential employees. The main methods of work include theory research in the fields of Employer Branding and work motivation. In the practical part there is analysis of: internal in-depth inter-views with existing B2A employees, in-depth interview with B2A chief manager, Petr Kubíček and in-depth interviews with potential employees. The project part combines the knowledge from the two previous parts. It introduces opti-mal B2A communication that aims to create an attractive and easily distinguishable brand on the labor market, which aims to increase B2A's chances of getting high-quality talent into the company, reduce their recruitment costs, and increase the engagement and loyalty of existing employees. In order to set the B2A Employer Brand strategy correctly, the following research questi-on needs to be answered: What are the motivational factors of IT professionals that influence their decision-making processes while choosing an employer? |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50314
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|