dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Macálková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42434
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie a komunikačního mixu nově vznikající kavárny. Práci tvoří část teoretická, praktická a projektová. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů týkajících se marketingu služeb a marketin-gového mixu služeb, specifik komunikace ve službách, strategického marketingového plá-nování a dále představuje teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. Praktická část představuje konkrétní kavárnu, aplikuje na ni získané poznatky a obsahuje také vyhodnocení dotazníkového šetření, analýzu konkurence a PEST a SWOT analýzu. Projektová část obsahuje návrh marketingového mixu kavárny a projekt komuni-kační strategie pro zvolenou cílovou skupinu. |
|
dc.format |
94 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix služeb
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kavárna
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
communication mix of services
|
en |
dc.subject |
stra-tegic planning
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
cafe
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy and Communication Plan of an Emerging Cafe |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with creation of marketing strategy and communication mix of newly emerging cafe. The thesis consists of the theoretical, analytical and project part. The theoretical part consists of definitions of basic concepts related to marketing of services and marketing mix of services, specifics of communication in services, strategic marketing planning and also presents the theoretical basis of marketing analyses and marketing re-search. The analytical part represents a specific café, applies the acquired knowledge and also includes evaluation of the questionnaire survey, competition analysis, PEST analysis and SWOT analysis. The project part consists of the draft of the marketing mix of the café and the project of the communication strategy for the selected target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50305
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|