Překážkové běžecké závody v ČR a návrh vlastního závodu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Překážkové běžecké závody v ČR a návrh vlastního závodu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Leksa, Ladislav
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42432
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit koncept nového běžeckého překážkového závodu, který by se mohl konat na území České republiky a navrhnout jeho komunikační strategii. Návrhu samotného závodu předchází výzkum, jehož cílem je zanalyzovat situaci v odvětví, najít slabé stránky konkurenčních závodů a vytvořit tak základ, na kterém lze projektovou část postavit. Smyslem teoretické části práce je shrnout obecně platná pravidla, ze kterých je třeba vycházet v praktické a projektové části práce.
dc.format 102 s. (143 552 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject překážkové běhy cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject market analysis en
dc.subject competition analysis en
dc.subject obstacle course racing en
dc.subject brand building en
dc.title Překážkové běžecké závody v ČR a návrh vlastního závodu
dc.title.alternative Obstacle Course Racing in the Czech Republic and Project of a New Race
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The goal of this diploma thesis is to create concept and communication strategy of new obstacle race, which would take place in the Czech Republic. This part of the thesis is based on previous research, which focuses on weaknesses of competitive races and ana-lyzes the situation in this industry. The theoretical part summarizes the rules that are necessary for practical part and project part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50303
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
leksa_2018_dp.pdf 4.621Mb PDF View/Open None
leksa_2018_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
leksa_2018_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account