Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Křápková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42431
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této diplomové práce je průzkum vnímání barev v marketingové komunikaci především v oblasti bankovnictví. Práce pojednává o tom, co je asociováno s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s bankami. Práce má za cíl potvrdit nebo vyvrátit výzkumné otázky stanovené v teoretické části práce. První část práce je zaměřena na teorii barev, významu barev v marketingové komunikaci, firemní identity, loga, emocí a bankovnictví. Analytická část se zaměřuje na marketingový výzkum vnímání barev ve spojitosti s ban-kami. V projektové části jsou aplikovány zjištěné poznatky do praxe pro tvorbu log a výběru ba-rev v komunikaci bankovních institucí. |
|
dc.format |
97 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
barva
|
cs |
dc.subject |
asociace barev
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
banka
|
cs |
dc.subject |
bankovní instituce
|
cs |
dc.subject |
color
|
en |
dc.subject |
colors association
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
bank
|
en |
dc.subject |
bank institution
|
en |
dc.title |
Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví |
|
dc.title.alternative |
The Importance of Colors in Marketing Communication in Banking area |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this dissertation work is research of how colors are perceived in marketing communication especially in an area of banking. The work is dealing with what is asso-ciated with specific colors and which colors are associated with banks. The aim of this work is to confirm or refute research questions which are determined in a theoretical part of this work. First part of this work is aimed to theory of colors, importance of colors in marketing communication, corporate identity, logo, emotions and banking. Analytical part is focused on marketing research of perceiving colors in connection with banks. In project part are applied found knowledge into practice for creating logo and choosing colors in communication of bank institutions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50302
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account