Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Křápková, Veronika
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42431
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je průzkum vnímání barev v marketingové komunikaci především v oblasti bankovnictví. Práce pojednává o tom, co je asociováno s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s bankami. Práce má za cíl potvrdit nebo vyvrátit výzkumné otázky stanovené v teoretické části práce. První část práce je zaměřena na teorii barev, významu barev v marketingové komunikaci, firemní identity, loga, emocí a bankovnictví. Analytická část se zaměřuje na marketingový výzkum vnímání barev ve spojitosti s ban-kami. V projektové části jsou aplikovány zjištěné poznatky do praxe pro tvorbu log a výběru ba-rev v komunikaci bankovních institucí.
dc.format 97
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject barva cs
dc.subject asociace barev cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject logo cs
dc.subject emoce cs
dc.subject banka cs
dc.subject bankovní instituce cs
dc.subject color en
dc.subject colors association en
dc.subject marketing communication en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate design en
dc.subject logo en
dc.subject emotions en
dc.subject bank en
dc.subject bank institution en
dc.title Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví
dc.title.alternative The Importance of Colors in Marketing Communication in Banking area
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The subject of this dissertation work is research of how colors are perceived in marketing communication especially in an area of banking. The work is dealing with what is asso-ciated with specific colors and which colors are associated with banks. The aim of this work is to confirm or refute research questions which are determined in a theoretical part of this work. First part of this work is aimed to theory of colors, importance of colors in marketing communication, corporate identity, logo, emotions and banking. Analytical part is focused on marketing research of perceiving colors in connection with banks. In project part are applied found knowledge into practice for creating logo and choosing colors in communication of bank institutions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50302
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
křápková_2018_dp.zip 44.59Mb Unknown View/Open None
křápková_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
křápková_2018_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account