Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kovalčíková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42429
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vybrané nástroje komunikačního mixu firmy Mands In-ternational s.r.o. Tato firma působí na trhu již více než 20 let a je jedním z předních poskytovatelů služeb v oblasti prodeje a servisu, především industriálních a zemědělských pneumatik. Teoretická část je věnována vymezením pojmů v oblasti marketingové komunikace a následně aplikovaných metod výzkumů. Praktická část obsahuje především popis realizace tří fází výzkumu: kvantitativního telefonické dotazování a kvalitativního - individuální hloubkové rozhovory a uživatelské testování stávajících webových stránek firmy. Na základě interpretace nasbíraných dat je vytvořen návrh projektu pro zdokonalení současné komunikační strategie firmy Mands International s.r.o. Závěrem je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
110 s. (145 648 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
pneumatiky
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
tools of the communication mix
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
tyres
|
en |
dc.title |
Vybrané nástroje komunikačního mixu společnosti MANDS International, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Selected Tools of the Communication Mix of the Company MANDS International, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on selected tools of the communication mix of the company Mands International s.r.o. This company is operating on the market for more than 20 years and is one of the leading providers of sales and service primarily for industrial and agricultural tyres. The theoretical part is focused on defining concepts in the sphere of marketing communications and subsequently applied research methods. The practical part contains mainly the description of the realization of the three phases of the research: quantitative - telephone interviewing and qualitative - individual in-depth interviews and user testing of existing corporate website. Based on the interpretation of the collected data, a project proposal is developed to improve the current communication strategy of Mands International s.r.o. In conclusion, the project is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50299
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account