Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kovácsová, Petra
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:13Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42428
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro ku-chařku S jídlem roste chuť. Teoretická část práce na základě rešerše odborné literatury při-bližuje problematiku strategického plánování, marketingové a komunikační strategie včetně marketingového a komunikačního mixu a online marketingu. V praktické části je předsta-ven koncept produktu, jsou provedeny analýzy trhu, do kterého produkt bude vstupovat, a je zahrnuto taktéž průzkumné šetření menšího rozsahu. Projektová část pak shrnuje výstupy z analytické části práce a představuje marketingovou a komunikační strategii kuchařky při vstupu na trh, hodnotí její efektivitu a navrhuje změny či opatření pro další fázi produktu.
dc.format 115 s. (179 781 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kuchařka cs
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communi-cation mix en
dc.subject cookbook en
dc.title Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť
dc.title.alternative Marketing and Communication Strategy of a Cookbook S Jídlem Roste Chuť
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2018-05-22
dc.description.abstract-translated The main goal of this master thesis is to propose a marketing and communication strategy for a cookbook S jídlem roste chuť. The theoretical part of the thesis is focused on topics of strategic planning, marketing and communication strategy, including marketing and communication mix, and of online marketing. The practical part introduces a product con-cept and performs a market analysis along with a small qualitative research. The project part summarizes the outputs from the analytical part of the thesis and introduces marketing and communication strategies for the coobook's market entry, evaluates its efficiency and pro-poses changes or precautions for the next phase of the product.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50298
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
kovácsová_2018_dp.pdf 3.676Mb PDF View/Open None
kovácsová_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
kovácsová_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account