Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kovácsová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42428
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro ku-chařku S jídlem roste chuť. Teoretická část práce na základě rešerše odborné literatury při-bližuje problematiku strategického plánování, marketingové a komunikační strategie včetně marketingového a komunikačního mixu a online marketingu. V praktické části je předsta-ven koncept produktu, jsou provedeny analýzy trhu, do kterého produkt bude vstupovat, a je zahrnuto taktéž průzkumné šetření menšího rozsahu. Projektová část pak shrnuje výstupy z analytické části práce a představuje marketingovou a komunikační strategii kuchařky při vstupu na trh, hodnotí její efektivitu a navrhuje změny či opatření pro další fázi produktu. |
|
dc.format |
115 s. (179 781 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kuchařka
|
cs |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communi-cation mix
|
en |
dc.subject |
cookbook
|
en |
dc.title |
Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť |
|
dc.title.alternative |
Marketing and Communication Strategy of a Cookbook S Jídlem Roste Chuť |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2018-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this master thesis is to propose a marketing and communication strategy for a cookbook S jídlem roste chuť. The theoretical part of the thesis is focused on topics of strategic planning, marketing and communication strategy, including marketing and communication mix, and of online marketing. The practical part introduces a product con-cept and performs a market analysis along with a small qualitative research. The project part summarizes the outputs from the analytical part of the thesis and introduces marketing and communication strategies for the coobook's market entry, evaluates its efficiency and pro-poses changes or precautions for the next phase of the product. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50298
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account